8.fejezet ~Összezavarodva~

126 10 2
                                    

  Az elkövetkező napon semmi sem történt . Persze Yoongi megpróbálkozott a velem való kommunikációval , de kelletlenűl elhessegettem . Jiminnel sem váltottunk két szónál többet  , s egyre az az érsésem volt mégsem kellene elmennem arra a találkozóra .

Az iskolai tanórák is villám gyorsasággal teltek , bár pont ezen a napon nem kelett volna . Máskór bármit megadtam volna , hogy gyorsan elteljen a nap ma pedig jobb szerettem volna ha inkább sosem jönne el a délután öt óra .

Unottan ültem a padomban ,  már az órából sem vólt sok . A tanár valami érthetetlen kémiai anyagokat , vegyületeket magyarázott , ami engem a legkevésbé sem érdekelt . Már hajszálon múlt , hogy elszundikáljak mikór a csengő süvítő   hangja töltötte be az egész osztályt  .
Élőhalott módjára indultam ki a folyósó felé  s ahoz is fáradt voltam , hogy lábaim egymás mellé tegyem .

Három óráig voltam a suliban , majd még olyan fél óra alatt értem haza . Egyedűl csak Tae volt otthon , aki a kanapén elnyúlva feküdt kezében tartva telefonját , amit erősen szugerálva nyomkodott .

- Látom szar napod volt . - mondta s közben csak telefonját bámúlta .

- Ja , eléggé . - cipőm lehaítottam a többi mellé majd fellépkedtem szobámig .
Holott még alig múlt fél négy de  már a szekrényem elött ácsorgok s nem értem ugyan miért de majdnem a negyedik ruhaösszeállítást dobom az ágyamra . Ugyan azt nem mondta , hogy randi lenne én mégis valamilyen ismeretlen oknál fogva jól akartam kinézni . Na nem mindha amúgy nem figyeltem volna a hétköznapokkor , hogy mit veszek fel de valahogy ma mégis szebben szeretem volna kinézni .
A nap közbeni unottságom mostanra átcsapott egy teljesen más irányba . Izgultam ... habár azt sem értettem miért .

- Csak nem randira készűlsz ? - a hang irányába kaptam fejem , majd egy széllesen vigyorgó Tae nézett rám az ajtófélfának dőlve .

- Normális vagy ? - hirtelen kaptam magamra ágyamról a takarót s csavartam testem körél , mert ugye csak fehérnemű volt rajtam a ruhák próbálgatásai miadt  .

Bátyám ezt csak egy halk kacajjal díjazta majd bennebb lépdelt egyenesen ágyamig hol telyes kényelembe helyezte magát .

- A te helyedben azt a fekete szoknyát és kék pólót venném . - vetett egy pillantást a ruhákkal tömött szekrény felé .

- Felvenném ha kimennél ! - rivalltam rá , majd tettetett szomorúsággal arcán ballagott ki .

- Azért azt elmondhatnád , hogy kivel randizól . - kukkantott vissza az ajtóból .

- Senkivel ! - kiáltottam  , majd rácsaptam az ajtót és elkezdtem öltözködni .

- Tuti Yoongi ... - halottam kintről hangját . Nem értettem mégis miért feltételezi ezt . Miért pont vele kellene lennem ? Talán ennyire egyértelmű s csak én nem venném észre a tényeket ? - vagy Jimin ! - kiáltott fel mind aki valami nagyon okosat mondott .

- Nem !!! Fejezd már be ! - szóltam rá kissé halkabban . - és mégis miből gondolod , hogy ha randizni is megyek pont kettejük közűl valameikkel mennék ? - bukott ki belőlem kérdésem  .

- Komolyan nem tudod ? - nevette el magát .

- Nem - vágtam rá azonnal , s feszülten vártam válaszát mindha éppen valami hatalmas titkot készülne elmondani .

- Még a vak is látja , hogy Yoongi beléd zúgott  , Jimin pedig sárgúl a féltékenységtől . - mondata végén hangos léptekkel távozott az emeletről .

Ágyamra huppantam majd nagy gondolkodásba estem . Igaz lenne amit Taehyung mondott ?
Mivel a Yoongival való csók óta nem is nagyon beszéltünk azt hittem , hogy csak szivatásból tette , vagy megbánta . Így mostmár világos Jimin miért is haragudott rám és , hogy miért nézett rám úgy Yongi minden egyes érintésénél felém .

WHY I ?~Miért én ?~HUN~BTS ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora