*•.¸♡ 𝒟𝑜𝓁𝑜𝓇 ♡¸.•*
Dugo već moje oči nisu vidjele ovako divnu borbu. Gledati Sitisa i Noxa u borbi bilo je kao gledati Titane i sudar dvaju svjetova. Znali smo da će kralj samo od Sitisa moći naučiti tako se boriti i zato smo se Ani i ja držali po strani kad je on vodio trening. Da bi bio najbolji moraš učiti od najboljeg. Gledajući ih već pun sat shvatio sam da tu nitko neće pobijediti. Bili su podjednako jaki. Da Sitis nije oslabljen tamom, mladac bi garant pobrao batine, ali ovako bili su jednaki. Smrtonosni, čeličnih šaka, a oružje u njihovim rukama bilo je poput pera u pjesnikovim.
-Hej ti seksi vampiru! - začujem Ventus iz sebe - Uživaš u borbi?
- Hej Vjetriću! Nedostajala si mi. - uhvatim ju oko struka, savijem i poljubim. Nju, moju vilu, ženu mog života.
- Hoćeš da padnem u nesvijest, vampiru? Ha? Znaš da me takvim poljupcima obaraš s nogu. - najednom stojim u moru ljubičica. Obožavam to. Svaki njezin osjećaj izlazi van i stvara nešto prekrasno. I uvijek novo. Volim znati da se tako divno osjeća zbog mene. Da me voli kao i ja nju.
- Hej vas dvoje, dajte si uzet sobu! - Norah progunđa silazeći na travnjak - Ma, hej! Što je sad ovo? - upital i nabora nos.
- Što? –odgovorim. Stane kraj nas i gleda Noxa.
- Pa, pogle' komada! Odsjekao je kosu! Zašto je to zaboga uradio?
- Veli hoće malo promjene. Pa što ne izgleda loše?
- Loše? Ajme izgleda k'o milijun dolara! Oh, miruj srce moje!
- Nor, ne budali! - Ventus je uštine.
- Ali kad je tak' zgodan! Joj kak' zavidim Lucem. Što bih ja dala da je komad meni suđen! Pa da skupa živimo sretno do kraja života.
- Hej, a što je sa onim vukom?
- Kako što? Metus mi je dečko! Nema tu što. Mi smo par.
- Ali sviđa ti se kralj!
- Joj, Dolor, ti si zbilja nekad tak' blesav! 'Si imao kad osamnaest? Svatko ti se sviđa. Nije to ništa posebno. Znam da nemam šanse kod Noxa, zato imam Metusa. On je moja sigurica!
أنت تقرأ
🌞Solis et Lunam🌛 🔚
خيال (فانتازيا)SOLIS ET LUNAM (Sunce i Mjesec) -Fantasy/vampire/wolf- PRVA PRIČA SERIJALA O NADNARAVNIMA Da bi sebe i svoje prijatelje oslobodio ropstva Sitis mora vampirskoj kraljici Rele donijeti srca dvaju vukodlaka. Kada s teškom mukom uspije riješiti zadatak...