5.Bölüm; "Kuzen"

5.1K 198 37
                                    

Multimedia'da Mehir Rüya Yılmaz var. Kim olduğunu bölümü okuyunca anlayacaksınız.

İYİ OKUMALAR

Bilgisayar, telefon, şarj aletleri,kulaklık, not defteri, fake hesaplar... Evet hepsi tamam olduğuna göre başlayabilirim. Bilgisayarımı açtım ve ilk olarak instagram takipçilerime baktım. Anonim acaba beni takip ediyor mu? Diye düşünürken instagram takipçilerimi incelemeye devam ettim. Çoğunun sevgilisi olduğundan onları eledim. Geriye kalan bir kaç kişiye de bakınca anonimin beni instagramdan takip etmediğini düşündüm. Neden böyle düşündün diye sorarsanız eğer beni takip etseydi profilinde gezerken bir ipucu bulabilirdim diye düşünüyorum.

İnstagram'dan çıkıp snapchat'e girdiğim de sıkıntı ile ofladım. Bu iş zorlaşıyordu.

------------

Kafamı yastığa gömere bir çığlık attım. Ben ilk okul ögretmenimi annemin 7 sene önceki komşusunun ölen eşinin ikizi olduğunu bulan kız, bana mesaj atan anonimi bulamamıştım. Derin, anonim bir şekildr mesaj atıyorsa onu bulman zor olur demişti ve ben gerçekten bulamamıştım. Saate baktığım da 05:47 olduğunu görünce bilgisayarımı kapattım ve odamda olan banyoya ilerlerdim. Suyu ılığa ayarlarken aynadan kendime baktım. Yeşil gözlerim kızarmış, göz altlarım morarmıştı ama gözlerim hala rengini belli edercesine parlıyordu. Ayarladığım su dolunca küvete girdim ve kendimi suyun rahatlatıcı etkisine bıraktım.

Banyodan çıktıktan sonra okul kıyafetlerimi giydim ve makyaj masama ilerledim. Nemlendirici sürdükten sonra kahvaltı etmek için alt kata indim.

"Günaydın." Annem ve babam da bana günaydın dediklerinde yemeğe başladım. Bir kaç lokma aldıktan sonra bakışlarımı anne ve babama çevirdim.

"Ben daha fazla yemeceğim, size afiyet olsun." Dedim ve odama çıktım. Deri ceketim ve botlarımı giydikten sonra telefonumu elime aldım.

Kime; 'Biriciğim'

"Ben okula gidiyorum. Beni bekleme biriciğim."

Yazdıktan sonra ilerlemeye devam ettim. Bir cafeye girip kahve aldıktan sonra gelmiş olduğum okuluma girdim. Sınıfıma girdiğimde yerimde birinin olduğunu görünce kaşlarımı çattım. Bizim sıramıza neden oturmuştu ki?

Yanına gittiğim de omzuna dokundum ve seslendim.

"Pardon, lütfen sıramdan kalkar mısınız?" Dediģim de o kız bana döndü.

"Aşk olsun kuzen. Aramızda senin veya benimin lafı mı olacaktı?

Bu benden bir yaş büyük kuzenim Mehir'di.

"Tabiki de olmaz Mehir. Sadece seni tanıyamadım. Hem sen neden burdasın?"

"Biliyorsun ki ben bu liseden mezun oldum Buğlem ve seni ziyaret etmek istedim."

Mehir ailesi ile İzmir'de yaşıyordu. Ve sadece tatiller de görüşebiliyorduk. Gülümsedim.

" O zaman bu 3 gün beraberiz."

-----------

Heyecanlı bir şekilde yanımda oturan Derin'e baktım. Geçen ders süpriz bir sınav olmuştuk ve hoca son derste açıklayacağını söylemişti ve sözünü tutup notları açıklamaya başlamıştı, Mehir'de yardımcı oluyordu.

"Derin Aker 90 "

Derin'e gülümseyerek baktım. Çok tedirgin olmasına rağmen gayet iyi bir not almıştı.

" Buğlem Demirkaya 100"

Çalışnamış olmsma rağmen bu notu almam garip gelmişti ama eminim ki sorular kolay olmasaydı bu puanı zor alırdım san.

Okulun bitiş zili çaldığında kızlar ile beraber eve doğru ilerledik.

" İlk önce herkes evlerine dağılsın ve üstünü değiştirsin. Daha sonra da bir şeyler yaparız." Dedim eve girmeden önce. Dediğimi onayladıkların da daha sonra buluşmak üzere ayrıldık ve evlerimize girdik.

Bölüm fazla içime sinmedi ama yayınlamak istedim. Biraz sakin olduğu için pek beğenemedim galiba.

Sizce nasıl bir bölüm oldu?

Oy ve yirumlarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim.

Sizleri seviyorum ♥♥♥♥♥♥♥

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin