Вечерта при Баек и Сехун
- Сехуни хайде тази вечер у нас . Имаме повод за празнуване - направихме два месеца заедно . Ще си сготвим нещо , ще гледаме филм и ще се гушкаме .
- Не знам дали само ще се гушкаме . ( Промърморва под носа си )
- Какво каза ?
- Ам , че съм съгласен , но нека първо се разходим .
- Ооо страхотна идея , къде ще ходим?
- Тайна . ( намига 😉)
Сехун хвана нежно ръката на своята половинка и отвори вратата . Тръгнаха по коридора , минаха покрай рецепцията на болницата и казаха "довиждане " на жената . Тя се поклони и седна отново на стола си , чакайки поредното обаждане за помощ .
Влюбените се запътиха към близкия парк . Нямаше празник , но паркът беше украсен с лампички и герлиянди .- Еха , Сехун виж .
Баек подскачаше като малко дете напред назад и сочеше на приятеля си каквото види . Сехун го гледаше и му се радваше . Точно тази черта харесваше най-много у него . Това , че е сладък като детенце и толкова невинен. Сехун хвана Баек и го поведе напред .
- Сехуни къде отиваме ?
- Ще видиш , надявам се да ти хареса .
Двамата спряха пред едно голямо дърво .
- Какво , защо спряхме тук ?
- Погледни дървото от по-близо .
Баек се загледа и се удиви . Искаше да се цапардоса затова , че не го е видял , а то е стояло точно пред очите му . Какво е видял ли . На дървото били изписани техните инициали , заключени в голямо сърце .
- Виждаш ли колко много значиш за мен.
- Не знам какво да кажа . Благодаря ти . Обичам те , много те обичам !
Баек се метна на врата на Хун в силна прегръдка. Отделиха се , хванаха си ръцете , като преплетоха пръсти и продължиха с разходката си , докато не стигнаха домът на Баек .
Той отключи и влязоха вътре . Бяха напазарували продукти , за да си сготвят нещо . Решиха да правят пица .- Чакай , ще изпусна тестото .
- Виж сега не се меси така .
Баек се приближи и хвана ръцете на Хун , като му показваше как да омеси тестото .
- Видя ли , не е трудно .
ESTÁS LEYENDO
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanficДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction