1. fejezet

20 1 0
                                    

Maddy szemszöge:

Lassan 18 éves leszek és még nem voltam kint a szabadban. Én és anya vagyunk csak egy nagy lakásban. Két nappal a szülinapom elött egy új szomszéd költözik be mellénk. Épp kinézek az ablakon ammikor ott volt egy fiú nagyon tetszett, de nem tudom mit hoz a jövő.

Olly szemszöge:

Megint elköltöztünk egy új helyre, de remélem nem lesz semmi baj. Épp teher autón ültem, ammikor egy lány nézett ki az ablakon nagyon szép volt és a haja a szeme megbabonázott. Remélem találkozom vele hamarosan elindultam gördeszkázni kicsit körül nézem a helyen. Vissza mentem ammikor anya kért üdvözöljük a szomszédot én és a húgom mentem átt.
-  Jónapot anya kért meg, hogy adjuk oda ezt a kugloffot és üdvözöljük önt.-mondtam
- Köszönöm, de nem fogadhatom el és ödvözlöm anyukádat.- mondta.
-  A lánya itthon van? - kérdezem, mert szeretném látni.
- Nem nincs itthon a lányom sziasztok.-mondta
- Viszlát. -mondtam és mentünk haza a tesómmal és az ablakon újra láttam a lányt,  hirtelen vezérelve leírtam a telefonszámomat, hogy tudjunk beszélni.

Maddy szemszöge:

A fiú üdvözölt minket és jó volt hallani a hangját, felmentem a szobámba és néztem mit csinál egyszer csak anya szólt, hogy mézzük végig a filmet.
Szobámban csináltam a makkettet ammikor egy hangra lettem figyelmes és a fiú is meglátott leírta a telefonszámát én írtam le.
- Szia hogy hívnak? -kérdezte.
- Maddy a nevem és a tied? - kérdezem.
- Olly, szép neved van.- mondta Olly.
- Köszi.-mondtam.
- Sohasem láttalak kint szobafogságban vagy?- kérdezi.
- Betegek vagyok nem mehetek ki ne hogy elkapjak valamit.- mondtam. Lassan elmentem aludni  valami új vete kezdetét és remélem valami jó sül ki belöle.

Olly szemszöge:

- Szia hogyhívnak?- kérdezem.
- Maddy a nevem és a tied?- kérdezi.
- Olly vagyok és szép a neved Maddy. -mondom. Egész sokáig beszéltünk és megkedveltem. Okos és szép elmentem aludni és vártam a másnapot.

Remélem tetszik a történet ez az első amit írtam bármilyen kritikát elfogadok. Hamarosan új részel jövök és szivesen meghallgatom mit írjak még milyen történeteket. És írok olyat.

Sziasztok remélem tetszeni fog  a történet.Where stories live. Discover now