Sahte Ölüm

429 32 12
                                    

Büyük gün gelmişti herşey hazırdı montajlar tamamlanmış John hazır hissediyordu belki de mycroftu kandırıyordu artık yapmak zorundaydı sevdiği adamdan ayrı kalacaktı ama atladığı birşey vardı sherlock un nasıl acı çekeceğini tahmin etmemişti aksine onun acısının hafifleyeceğini sanmıştı. (Büyük hata!)

Morgda işler hazırdı johna makyaj yapılmış, mycroft sherlock un yanına gitmişti.

     221b Baker Street

"Sen gelmezdin heleki johnla evlendiğimizden beri bi kere bile aramadın."

"Küçük kardeşim John için geldim."

"Noldu John' a?"

"Klinikten dönerken araba kazası adam tutuklnadı ve John morgda gitmek ister misin?"

Sherlock yutkunamadı ne olduğunu anlamamıştı yıllardır zaten yanında olmadığı adamla yeni kavuşmuştu onu şimdi kaybedemezdi olmazdı buna asla inanmazdı ama ona da bakamazdı. johnla konuştuğu gibi yapamazdı. o montajlar bile araya gitmişti sherlock dan beklenmezdi hatta mycroft inandıramaktan korkmuştu işte o zaman anlamıştı mycroft sherlock un ve johnun aşkı gerçekti inanmak istemese de onların aşkı gerçekti. konuşma devam edemedi sherlock birşey diyemedi John un bilgisayarına bakıyordu ne ağlıyor nede nefes alıyormuş gibi gözüküyor.

"Kardeşim iyimisin?"

"ölüm! bugüne kadar çok fazla dava çözdüm peki benim davamı kim çözecek?"

Mycorft konuşamadı ve hiçbirşey demeden evden çıktı bütün herşeyi johna anlattı ve John Türkiye Ankaraya Gitti.

Sherlock mycroft evden çıktıktan sonra dizlerini karnına çekti ve başını gömdü ve günlerce öyle kaldı.
En sonunda Mrs. Hudson yanına geldi konuşmadı sadece sherlocku o halde gördü ve içi parçalandı sherlock u kaldırdı ve sarıldı sadece sarıldı bu uzun bir süre devam etti ve en sonunda birlikte ağlaştılar!

Sherlock ne tepki verecekti bilmiyordu inanmalımıydı bu bir kabus muydu yoksa gerçek miydi ve cidden onu kayıpmı etmişti bilmiyordu hiçbirşey düşünemedi sherlock holmes düşünemedi onun sahte olduğunu düşünemedi!

Kutup Yıldızı~ JohnlockHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin