"Lena Mayer şi Briela Swelle, două tinere total diferite,două caractere opuse, pe care le leagă o strânsă prietenie.
Protagonistă a mai multor seriale internaționale, actrița americancă Lena Mayer, şatenă focoasă care face ravagii în rândul bărbaților de orice vârstă. Eleganța şi şarmul ei vrăjesc fiecare reprezentant al genului masculin, dar posedă şi o nebunie aparte.
Un caracter puternic, o aură rebelă, acestea sunt trăsăturile care o definesc pe Briela Swelle, sex simbolul Australiei.
Cunoscută peste hotare, deținătoarea lațurilor hoteliere din Seattle, stârneşte interesele miliardarilor cu fiecare apariție a sa.Strânsa prietenie a celor două dive ale showbiz-ului, subiect principal al revistelor, starneşte controverse în lumea mondenă.
Nimeni nu s-ar fi gândit că cele două femei, doi poli diferiți al aceluiaşi magnet, ascund o frumoasă prietenie dezvăluită de curând. Legătura lor, o enigmă nedescifrată a înaltei societăți.
Prin presă circulă zvonuri despre orientarea lor sexuală, mulți speculând că prietenia lor este un simplu paravan care maschează relația lor intimă de ochii curioşilor.Toată lumea aşteaptă dezvăluiri.
Lesbian or not - International Magazin.
Autor Pov.
Articolul a ajuns şi la urechile tinerelor, acestea nerămânând indiferente la calomniile aduse la adresa lor.
"Cod roşu!! Mişcă curu' în ăla mare la apartamentul din Dorchester, avem o mică...mare problemă de rezolvat."
send by Lena"Mă teleportez imediat! În 5 minute sunt la tine."
send by BrielaAjunsă la locuința retrasă, neştiută de ochii lumii, Briela o găseşte pe Lena stând pe canapea, examinând cu mare interes ziarul.
- Sper că presa n-a mâncat rahat cu biscuiți...din nou!spune aceasta gesticulând ca şi când ar încerca să oprească un taxi.
- Ba mănâncă! Şi mănâncă chiar mult!
- Uimeşte-mă!
-Uimeşte-te singură. spune înmânându-i ziarul, controlându-şi cu dificultate reacția.
-Lena Mayer, bla bla bla, prietenie stânsă, caracter puternic, controverse...şti ceva? Deja m-am plictisit şi mi-e lene să mai citesc!
-Citeşte ultimul paragraf, putoare planetară!
-Mbine...dar vreau o shaorma în schimb.
-Shaorma hăă! Nu ştiam că te lasă impresarul să mănânci "rahaturi" din astea, aşa cum spune el.
-Nu ştiam că o să joci în "Stan şi Bran", clătită hiperactivă ce eşti.
Lăsând la o parte obişnuitele glume, Briela citeşte cu atenție minunatul articol.
-Stai ce?! Ce zvonuri, ce orientare sexuală? LESBIENE!! Ăstia vor scandal? Las' ca le dau eu scandal! spune îndreptându-se în pas alert spre uşă, dar Lena le face semn bodyguarzilor, aceştia aruncând-o pe umăr ca pe un sac de cartofi.
-Lăsați-mă jos, matahalelor! Vă tai din salariu! țipă descreierata secolului.
-Unu' la mână, când mama clătitelor ai de gând să te maturizezi şi tu?! Şi doi la mână, nu ştiam că tu îi plăteşti pe bodygarzi mei.
-O să mă maturizez atunci când Maica Precista va dansa twerk alături de Nicki Minaj într-un nightclub din Las Vegas.
-Ce mă fac eu cu tine?
-Ştiu că mă iubeşti!zice aceasta sufocându-şi biata fată cu o îmbrățişare strânsă.
-Şi ce fa...spun amândouă la unison dar nu apucă să-şi termine fraza, din cauza telefoanelor care vibrau insistent.
-Mama.zic amândouă în acelaşi timp,bufnind într-un râs haotic, de zici că erau scăpate de la ospiciu.
După o lungă convorbire telefonică în care cele două sunt chemate de urgentă acasă.
Ajunse în fața fastuosului conac, ce aparține ambelor famili de generați întregi, îşi iau inima în dinți şi păşec temătoare pe scările ce duc în inima uraganului ce avea să se dezlănțuie asupra lor.
În living, în fața şemineului în care trozmeau câteva lemne, Nina Mayer şi Angelina Swelle,mamele fetelor, serveau cafeaua, şuşotind ceva indescifrabil.
-Asta nu-i de bine! murmură Briela.
-Aici sunt de acord cu tine. încuviință Lena.
Fetele se îndreaptă cu paşi mărunți spre făpturile care le-au dat viață, dar urmând să o ia înapoi.
Angelina aruncă un ziar de pe masă, acesta plonjând la picioarele lor.
-Ce este asta?întreabă femeia, mascâmdu-şi furia cu un zâmbet forțat.
-Un ziar. îngână Briela.
-Ştiți voi! Chestia aia făcută din hârtie. afirmă Lena.
-Da! Aia pe care sunt scrise multe aiureli. adauga Briela.
-Mai au şi tupeu să comenteze!spune Nina.
Angelina ridică tonul bătând cu pumnul în masă.
-Din cauza voastră noi trebuie să spălăm onoarea familiilor.
-Ce-i cu toată gălăgia asta?
-Ce se întâmplă aici?
Două voci masculine răsună în încăpere, acaparând glasul femeilor.
Christopher Mayer şi Karter Swelle s-au întors acasă.-Masculii alfa s-au întors. Am scăpat uşor!se bucură Briela.
-Din contră. Am scapat de dracu', dăm de tasu'. Stai să vadă articolul! murmură şi Lena.
Cei patru soți se retrag într-o încăpere urmâmd să dea sentința condamnatelor.
Din camera alăturată urletele bărbaților străpung liniştea asurzitoare.
-Nu suntem de acord cu o asemenea proatie.urlă Karter.
-Fetele noastre nu sunt obiecte! tună şi Christopher.
-Ne-am ars la buric.zice Briela.
-Nebunele astea vor să ne mărite cu fosile umblătoare.zice Lena.
-Şti gluma cu săpunul?
-Să spălăm putina.
-Cât costă biletul spre Tokio?întreabă Briela, deja făcându-şi planuri.
Cei patru judecători se apropie de ele, semn că le-au semnat condamnarea la moarte.
Pe chipul taților se citea repulsia față de cele două diavolițe de lângă ei, cât şi milă pentru bietele puştoaice, inconştiente de intențiile mamelor sale.
-Am găsit soluția pentru mizeria ce ați făcut-o.
-Avem o propunere...
Hey guys! Această carte este o nouă colborare între The_Evil_Cronicar1 &dark_wings01.
Acesta fiind un cont comun.Sperăm să vă placă.
CITEȘTI
Lesbian or not
Teen FictionBriela Swelle şi Lena Mayer sunt două tinere puse la încercare de gura slobodă şi neiertătoare a presei. O propunere la mijloc. Vor reuşi ele să facă făță situației?