Yaklaşık 10 dakikadır senin neyine hikaye yazmak diye soruyorum kendime ama siktir edin.
Merhaba Ben Alev.Alev ben merhaba.Ben Alev merhaba.Ben merhaba Alev neyse kendimi tanıtayım çünkü ben orospuçocuyum.
Şaka ben Alev İstanbul'da yaşıyorum Lise 1 okuyorum taliplerimi bekliyorum diye amını siktimin şakasını yapmayacağım.***
-Evet anne İlkeler de kalıcam hani uzun olan İlke evet anne yakın arkadaşım olan ev-
Amk karısı yüzüme kapadı.Ben annemle konuşurken İlke fake hesabından kız düşürüyodu.Hayır lezbiyen değil kız fotoğrafları alıp o kızları paylaşmakla tehdit eden manyak neyse konumuz bu değil.
-İlke sen de kalıyoring bu akşam uyar mı ? Diye ne olur ne olmaz kibarlığına sordum çok kibar bir kızım evet evet.
-Ne sorunu kanki yaaaa ? Diye ağzını yaya yaya cevap vermesine aldırış etmeden aşağı kantine indim.
Sik gibi kantin yapmışlar dayayan dayayana babacım diye söylenirken yanımda çıkık bir göt belirdi.Hüseyin hoca bu amına kodumun keli gülümsüyo yine siyah dişini sikeyim senin arkadaşlar ön sol dişi adamın simsiyah da o yüzden ÖAÇMCŞAKXÖSLXKACKAÖJCŞSCMWLCM
-Alevcim nasılsın ? Dedi siyah dişini gözüme soka soka.Gülmemi içime atarak
-İyiyim siz nasılsınız ? Diye sordum.
-Seni gördüm daha iyi oldum diyip gülmeye başladı ağzını sikeyim senin Hüseyiiin.
O sırada kantin sırası sonunda bitmiş kakaolu süt alıp geri sınıfa İlke'nin yanına çıktım.Daha lise 1 olduğu için fazla aşağılarda dolaşmıyoruz timsahlar çok agaaa ;)
Son iki fizik dersine girip İlkeyle birlikte okuldan çıktık.Sewin yok mu senin yarram dediğinizi duyar gibiyim :) yok çünkü daha yaşım küçük ve arkadaşlarım ayrıldıkları erkekleri "hata"olarak nitelendirmesi beni soğutuyo.İlke'nin sevgilisi var bu arada adı Savaş pirsinkli dövmeli ve ateist birisi ekmek nedir bilmez.
***-İlke la yutup kanalı mı açsak acaba ? diye sordum lazanyamı yerken şaka şaka ne lazanyası amına koyim ilkeler fakir peynir ekmek yiyoruz.
İlke tabağa düşen peynirleri parmağıyla toplarken bana cevap veriyodu bu arada
-Gülmeme çelinç ALEVİN ANASINI SİKTİM 😱 diyince gülmemi tutamayıp kahkaha başladım o da benimle birlikte gülüyodu.Goygoy yaptıktan sonra film koyup yatağa yattık İlke filmin yarısında uyuya kaldığı için ben de kapatıp yatağıma geçtim.Aklımdan seks hayalleri kurarken telefonuma mesaj gelmesiyle ödüm bokuma karıştı çünkü yerde olduğu için titredi ve sikik bi ses yankılandı odada.Korktuktan sonra elime aldım instagram dan dm gelmişti.
Gönderen:agglasofic
-HOT