Okullar artık açılmıştı .Yeni bir sınıfta yeni arkadaşlar .Sınıfa alışma falan filan derken bir kaç hafta geçti zaten ne olduğunu anlamadan .Daha yeni etrafındakileri fark etmeye başlamıştım .Alışma yeni sınıf stresi teog son sene falan derken işte etrafımdakilere anda sıra geldi .Sınıfta iki üç bilemedin en fazla 5 kişiyi tanıyordum en iyi tanıdığım Selda'nın yanına oturdum .
Sonra yeni tanıştığım Ezgi'nin yanına geçtim Selda ile aramız yavaş yavaş açılmaya başlamıştı bu başlangıçtı sadece ya işte o kötü oldu .Neyse sonra Barış sınıf başkanı seçildi.
Teog sınavına 1-2 hafta kala artık anladım içimdeki kopan fırtınanın yanında ki baharı ben Barış'tan hoşlanıyorum .Bu arada 5 kişilik bir kanka grubu oldu ilk önce onlara söyledim .Sonra Ezgi de söylememi istedi bende arkadaşım ne olabilir ki diye söyledim .Teog haftasından önceki hafta cuma günü Selda okula gelmiş dedi Ezgi bende aramız açık diye ofladim .Sonra ne oldu ben Selda'nın dedikodusunu yapmışım iftira attığı yetmezmiş gibi birde Barış'ı sevdimi söylemiş işte sonra Selda teog günü bunu Barış'a söylemiş .Zaten sonra onun için sevgili muhabbeti başladı .Ilk önce inanmadım bu böyle gitti ama benim üstüme gelmezseler olmaz her şeyi denediler özellikle de o Selda sürekli sürekli onun sevgilisi var o sana bakmaz falan dedi . Sevgilisi var, sevgilim var diyip duruyordu hocalara anlatıyordu .Neyse konumuz sevgilisi varmı yokmu değil .Ben ve kankam bir gün okul çıkışı bunu takip edelim dedik .Okul çıkışı takip ettik ama her yerden önünüze çıkıyorlardı sanki onlar bizi takip ediyor sonra başka bir yoldan gidelim dedik sokan başından onlar çıktı.Bizde orda boş arsa vardı oraya girdik ya anlar larda diye orda birkaç dakika durduk sonra eve geri döndük mecburen .Sonra sömestr tatili (şubat tatili) karne aldık. Kankam bize gelmişti fotoğraflarına bakmak için facebook hesabına bir bakalım dedik ya sonra adını değiştirmiş soyadı ile adının arasına o kızın ismini de yazmış birde profil birlikte çekildikleri fotoğraf üste ise birkaç haftanın tarihi yazıyor yanında ise #aşk#biz#sonsuzluk yazıyor . Tatil depresyonda geçti bakalım birde bunların hiçbirini etki etmez insana yok yetmiyormuş hiçbiri vazgeçiremediler. Bende kendimi vazgeçiremedim insan bir nefret eder bir soğur ama yok . Tabi aşık olmanın kafasıyla bir sürü çılgınlık ya okuldan sonra kankamla buluşup belki görürüm diye oturdukları i mahalleye kadar giriyorduk o dik yokuşu enaz bi 20 kez falan çıkmaşızdır . Ama hepsi hayal kırıklığı sonra 2.teog geldiği gibi gitti . Ben aşkla meşkle uğraşırken tabi teog sınavına fazla çalışamadım . Düşük bekliyorum diye diye günler geçti. Ramazan geldi . Ramazanin 2.günü okul var okula gittim mecburen 3.ders matematik o dersenedeki ondan hoşlanan kızlardan konuya girdi sonra bir baktım konu benim sonra benim onu sevdiğimi söyledi sonra sanki hoca anlamayan biri gibi kırk kere altını çize çize ben onu sevmiyorum dedi . Ben hala karne günü seçvidigimi soöylemeyi düşünüp duruyorum. Nihayet o karne günü geldi biz kankamla hazırlandık ve okula gidilirken birden bardaktan boşanırcasına yağmur yağdı bizim sürdüğümüz kalem aktı. Onu silip sınıfa girdik . Sonra söylemeden eve döndüm karnemi alıp. Yaz tatili artık başlamıştı .