Talihsiz Aşk

63 6 2
                                    

Swinha Lisesi, Kore'nin en zengin grubu Swinha'ya sadece özel ailelerin ve çok zengin çocukların alındığı okuldur.Ailesinin kuru temizleme dükkanında çalışan Jandi bir gün okula kırı temizleme siparişi götürdüğünde,F4 tarafından iftar etmek üzere olan bir öğrenciyi kurtarır. Olay medyada geniş yer görür ve okulun öğrencilerinin mutsuzlukları gündeme gelir Medyanın baskısından kurtulmak içim Swinha yönetimi Jandi'yi burslu olarak okula alınır. Okulun en prestijli ailelerinden ve çocuklarından beri arkadaş olan dört öğrencinin kurduğu F4 grubu vardır.Hepsi feci yakışıklı olduğu için okulun kızları tarafından çığlıkla karşılanırlar .Aynı zamanda Çanları istediğinde istediği kişilere kötülük edip kafayı taktıklarına kırmıza kart bırakarak tüm okulun eziyet etmesine müsade ettikleri bir olayları vardır Okula başlayan Jandi 'nin huysuz ters tavırları F4 grubunu kızdırmıştır kırmızı kartı Jandi'nin dolanına bırakır ve tüm okul Jandi'ye eziyet etmeye başlar özellikle Swinha Gruplarının ve Okulun sahibi olan F4'ün lideri olan gaddar korkulması gereken biri olarak tanınan Go Jun Pyo tarafından türlü oyunlara ağır şakarala maruz kalan Jandi tarafından taviz vermeyip F4 ile mücadele içine girer Go Jun Pyo elinden geleni yapar ve ağzına geleni söyler Go Jun Pyo milli felaket yakışıklısı ilk kez kendisine karşı gelen lafını gediğine koyan be kendisine hayranlık göstermeyen bir kız ile karşılaşınca etkilenir yavaş yavaş Jandi'ye aşık olur Jandiyi etkileyebilmek için elinden geleni yapar    Her yerde yerde karşısına çıkmaya ve ona türlü jestler yapmaya başlar ancak Jandi Go Jun Pyo san nefret eder ve ona kesinlikle taviz vermez bir araya geldiklerinde aralarında  hep bi gerilim olur Çünkü ; Jandi'nin asıl etkilendiği kişi Ji Hoo Kenan ve piyona çalan bi müzisyen sakin yakışıklı anlayışlı kendi halinde biri olan ve çocukluk aşkının peşi de koşan Ji Hoo Jandi'ye her zor anında destek olur ve tüm okul Jandi'ye eziyet ederken Ji Hoo onu korur bu durumda Jandi Ji Hoo san hoşlanmaya başlar Go Jun Pyo Jandi için sürekli planlar yapar Jandi nin en yakın arkadaşını da alıp F4 ile Go Jın Pyo nun ailesinin adasına tatile giderler Ada da çok eğlenceli vakitler geçiriler Go Jun Pyo her fırsatta Jandi ye jestler yapar ama Jandi her seferinde Ji Hoo nun yanına gider Ji Hoo da sevgilisi Paris'e  gidip başkasıyla beraber olduğu için üzülen Ji Hoo nun yanına giden Jandi romantik anlat yaşarlar ardından öpüşürler o sırada Go Jun Pyo Ji Hoo ya yumruğu çaktıktan sonra Jandi ile ilişkisini tamamen keser bünün üzerine Jandi ieş Ji Hoo yakınlaşır bir gece çıkarlar ... Go Jun Pyo be Jandi uzun zaman sonra barışırlar ama aşkların engel olan tek kişi Go Jun Pyo nun annesidir işlerin tamamen yoluna girdiği bi anda piknik yapmaya gidecekleri bir gün; Go Jun Pyo nun babasının ölüm haberi gelir be ülkeyi terk edip Macao'ya otelin başına geçerjandrn onu beklemesini geri döneceğini söyler 6 ay sonra Go Jun Pyo san hiç bir haber yoktur F4 yardımıyla Go Jun Pyo yi görmek için onun yanına giden Jandi tek istegi Go Jun Pyo dan haber almaktır Jandi bir gün yoldan yürürken yanına bi çocuk yaklaşır ve jandinin çantası götürmek ister zorla da olsan Jandi kabul eder çocuk bi anda kaçar Jandiyi tenha bir ara sokak a getirmişti etrafta büssürü adamlar vardır ve Jandi çığlık atar hemen f4 Belirir ve adamları döverler Jandi aslında o gün Go Jun Pyo yi başka kızla görmüştür ama F4 e söyleyemez daha sonda Kore'ye geri dönerken aradan zaman geçtikten sonra Go Jun Pyo Kore'ye gelir annesi sürpriz Doğum günü düzenler Jandi ve F4 de davetlidir Go Jun Pyo için annesi jandi dem piyano ile şarkı söyleemsini ister Jandi de çalar Go Jun Pyo da oradadır Jandi şarkıda aşkını ifade eder sonra şarkı bitikten sonra Go Jun Pyo habersiz bir şekilde annesinin zoruyla tüm konuklar Go Jun   nişanlısı ile tanışır jandi  şoktadır  ama yapcam birşey yoktur...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaban ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin