Yeni okula başlayacaktım çünkü eski okulumda iki sürtükle kavga etmiştim neymiş Mack 'den uzak durmalıymışım zaten Mack 'i sevmiyordum o bana yaklaşmaya çalışıyordu .
Çıkma teklifide etmişti
ama kabul etmedim dediğim gibi ondan hoşlanmıyordum sadece takılıyordum .
Saat sabahın 7 'siydi annemin Jassy kızım kalk okulun ilk gününden okula geç kalacaksın demesiyle uyanip anneme lanet okudum banyoya gidip sıcak bir duş aldım bu beni rahatlatmıştı aynanın karşısına geçtim ve hafif makyaj yaptım eyelienerımıda sürdüm . Şimdi kıyafet seçmem lazımdı kot bir jean ve üzerinde levis yazan t-short giyindim saçımı at kuyruğu yaptım hazırdım mükemmel görünüyordum kahvaltı etmek için aşağıya indim babam gazete okuyordu yanina gittim ve yanağına bi öpücük kondurdum ve günaydın babacımm dedim ." günaydın kızım" diyerek bana karşılık verdi kahvaltımı ettim ve arabama binip yeni okuluma gitmek için yol aldım .
Heycanlıydım sonuçta yeni okul yeni arkadaşlar ve yeni bir ortam beni bekliyordu.
Çok ciddi ve sinirli bir adam beni karşıladı Ben Mark Weria okul müdürüyüm dedi bende ona gülümsedim ve yeni sınıfıma gitmek için yol aldım.Sınıfın kapısına geldiğimde derin nefes alıp içeriye girdim.
Gerilmiştim herkese bana bakıyordu güler yüzlü tatlı bi bayan kendini tanıtmamı istedi muhtemelen öğretmendi .
Söze başladım ve Ben Jassy Braun dedim . Tanişma faslı bittikten sonra ögretmen bi arkadaşının yanına geç dedi .
Etrafa bakındığımda sadece bir tane boş yer vardı gidip oturdum .Adının Miley olduğunu öğrendiğim kız ile hemen kaynaşmıştık . Ders matematikti zilin çalmasını 10 dk vardı ama bu bana 100000 yıl gibi gelmişti . Miley ile kantine indim ikimizde meyvesuyu alip masaya oturduk yanımıza iki erkek geldi ve masamıza oturdu . Bitanesinin Miley 'in sevgilisi olduğunu ögrendim adı Kris 'ti diğerinin adıda Mendes' ti şimdiden kanka olmuştuk hepsi benim kafadandı...
Arkadaşlar bol vote + yorum yaparmısınız yeni yazmaya başladım hepinizi seviyorum ❤😘😚