Yeni okulum oldukça gösterişliydi.Denize yakın koyu renkler ağırlıklı ve çok büyük bir okuldu. Lisede son yılım olduğu için biraz üzgündüm doğrusu. Daha yapacağım onca şey vardı benim. Neyse diyip yeni okulumdan içeri girdim. Öğrenciler bahçede sıra olmuşlardı. Ne şimdi bu şişko kel müdürün konuşmasını mı dinleyecektim ? Kapıdan girdiğim gibi çıktım motosikletime yaslanıp bir sigara yaktım. Kulaklığımı takıp Rihanna açmayı da ihmal etmedim tabi.
Sigaram bitince kapıdan okula baktım dağılmaya başlamışlardı. Bende çantamdan bir parfüm sıkıp ağzıma naneli şeker attıktan sonra bahçede yavaş yavaş ilerlemeye başladım.
Çömezler pişkin pişkin insanları izliyor,kızlar kim daha güzel havasında, erkekler bu yıl kimi düşürebilirim havasında takılıyorlardı. Müdürün odasını görünce rahatladım girişin tam karşısındaydı. İçeri girip sınıfımı öğrendim. Adam tabi ki babamla ilgili sorular sorup okula verdiği bağıştan dolayı teşekkür etmeyi ihmal etmedi. Hatta sınıfıma kadar gelmeyi bile düşündü.Siktir! Yeni arkadaşlarımın karşısına senin gibi biriyle girip ezik duruma mı düşeyim demek istesem de teşekkürler ben hallederim diyip çıktım .
Sınıfım en üst katta 12-A'ydı kapıyı tıklatmadan içeri girdim. Hoca daha gelmemişti rahattım. İçeri girdiğimde bütün gözler beni buldu. Bense oturacak yer ararken bir kaç erkeğin yanına boş olma umuduyla bakıp yanındaki kızları görünce göz devirdiklerini gördüm gülmeden edemedim. En önde güzel bir çıtır oturuyordu ama hayatımda hiç en önde oturmadığım için direk arkalara gittim.
En arka solda ki kızın yanına oturdum.
Kız dost canlısı olacak ki yanına oturur oturmaz bana elini uzatıp "merhaba ben Bella"dedi. Önce kızın eline ve sonra masmavi gözlerine bakıp eli sıktım."Kristen"
Bella'yla tanışma faslımız bitince içeri hoca girdi. İlk dersin edebiyat olması kadar sıkıcı şey neydi acaba ?
Hocayla da tanışma bitince nihayet öğrenci zili çalmıştı. Hemen çantamdan sigaramı alıp yerimden kalktım. Bella'yı çağırmadım. Çünkü mavi gözler bana bir şeyi hatırlatıyordu.Bahçeye çıktım.Herkes kendine hemen bir arkadaş bulmuştu. Tek başıma en ücra köşedeki banka gidip oturdum . Tam karşımda deniz vardı denizi izlemek en sevdiğim şeydi. Bunu Anna'yla birlikte çok yapardık. Anna ismi aklıma geldiğinde istemsizce gözlerim doldu. Hemen bir sigara yaktım.Onu unutmak için her yolu denemiştim. Gitmediğim terapist yutmadığım hap kalmamıştı. Ağlamama hakim olarak sigaramdan bir fırt daha çektim. Zil çalmıştı. Ama bu dersi ekmeye karar verdim. Sahile inip biraz yürüyüş iyi gelebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
Chick-LitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir