Ben güne sanırım hiçbir zaman mutlu başlayamayacağım. Yine annemle babam kavga sesleriyle uyandım. Bu seferki konu ne diye merak etmiyorum kesin annem babamı kızdıracak bir şeyler yapmıştır. Annemi severim ama hayatıma hep burnunu sokar. Babam ise annemin tam tersidir. Kararlarıma saygı duyar. Bir anda aşağıdan gelen sesler fısıltıya dönüştü. Yavaş yavaş şağıya inmiştim. Bu sefer farklı bir konudan dolayı kavga ediyorlardı. Bir anda kendi ismimi duydum ve dha iyi dinlemeye başladım zaten zor duyuyordum.Duyduğum birkaç cümle çok garipti.
Demet: Zeynep benim yaşıma gelince bizden nefret etmesini istemiyorum. Geçmişinden nefret etmesini istemiyorum.
Tayfun: Zeynebin bambaşka bir hayatı olacak bu belaya bulaşmayacak
Tam o sırada annemle göz göze geldik. Bende yeni gemiş gibi yaparak yüzüme sahte bir gülücük koyarak günaydın dedim.
Tayfun: Günaydın kızım kahvaltını yap seni okula bırakyım ordan da işe giderim.
Zeynep: Eee.. sey bab ben eç kaldım zaten kahvaltı yapmayacağım hem melis beni alacak.
Demet: Kahvaltısız okula gidemezsin küçü hanm
Zeynep: Anne okulda atıştırım melis gelir şimdi akşm görüşürüz..
Hemen evden çıktım zaten geç kaldım. Melis gelmeyecekti zateno yüzden yürüyerek okula gitmeye karar verdim. Aklımda bu sabahki konuşma gelmişti acaba annem ne demek istemişti. Ben niye geçmişimden onlardan nefret edeyim. En önemlisi ne belası. Bunları düşünürken okuluma gelmiştim. Sayer Koleji. Hemen kantine gittim. Nasıl olsa derstelerdi. Bir kişi hariç Kerem Sayer. Yakışıklı bir çocuk kasların diecek yok ama kendini beğenmiş okulun sahibinin oğlu. Kendini beğenmiş öküz hayavanın teki hashayvanı işte ne olacak. Tostumu yerken yanıma oturdu.
Kerem: Ne oldu köylü güzeli niye geç kaldın
Zeynep: Sana hesap mı vericem ben
Kerem: Vayy birileri bugün yatağından ter kalkmış
Zeynep: Sanane diyorum gerizekalı
Kerem: Sen dersini almadın sanırım
Flachback
Okulun ilk günüydü.Yalnız kalmak istediğimden dolayı kimsenin beni bulamayacağı bir yer bulmuştum okulun çatı katında bir yer vardı.Orda otururken bir ses duydum ve saklandım.
Zeynepin bulduğu yer
http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2008/08/hsm-teaser/high-school-musical-3-trailer-01.jpg high school musical da okulun çatı katında bahçe vardı onu hayal edin
Kerem: Senin işini bitiricem ben , sen gel bakalım şöyle can bala şunu sandalyeye
Can: Tamam ağabeycim
Kerem: Güzel ben seni bir kez uyarmıştım dimi
Berk: Bak vaa..lla ben bir şey yapmadım bırakın gideyim
Kerem: Oldu canım. Can çıkar üstündeileri ve eşyalarını yak sonra okulun içinde tur attır rezil olsun
Zeynep: Haydut musunuz lan siz
Kerem: Sen nerden çıktın lan
Zeynep: Sanane gerizekalı
Kerem: Düzgün konuş benim kim olduğumu bilmiyorsun
Zeynep: Gayet iyi biliyorum Bu okulun sahibi züppenin teki kendini bir şey sanan birsin
Kerem: Lan son kez diyorum düzgün konuş fena yaparım
Zeynep: Ne yaparsın
Kerem zeynepin üstüne doğru yürür. Zeynep çatıdan tam düşeceken kerem kolundan tutar
Kerem: Çabuk sözünü geri al ve özür dile
Zeynep: Asla asla senden özür dilemem
Kerem zeynebi bırakacak gibi olur.
Kerem : Emin misin
Zeynep: Ne o beni öldürecek misin
Kerem: Evet gerekirse .
Kerem elini tam olarak bırakacakken
Zeynep: Tamam dur tamam
Kerem: Tamam ne
Zeynep: Tamam özür dilerim
Kerem: Aferim .
Berk ise çoktan kaçmıştır
Flachback son
Zeynep: Üf senle uğraşamayacağım
Kerem: Hadi ya nie
Zeynep: Bak hiçbir şey bilmiyorsun benim evde neler yaşadığımı bilmiyorsun keşke beni o çatıdan atsaydın da ölseydim bunların hiçbirini yaşamazdım. Her Allahın günü annemle babamın kavga sesleriyle uyanıyorum. Annemin hayatıma karışmamsından bıktım anlıyor musun kerem hı anlıyor musun. Anlayamazsın okula geldiğim günden beri benle uğraştın keşe bir tek uğraşman sorun olsaydı. keşke bu lanet okula geldiğim günden beri annem ve babam kavga ediyorlar. Bu sabah başımızda bir bela olduğunu öğrendim. Ne bela olduğunu bende bilmiyorum kavga ederlrkenn duydum şimdi bana ne b*k yaparsan yap umrumda değil.
Ve Zeynep ağlaya başlar. Kerem ilk defa zeynepten etkilenmiştir.çünkü onunda zeynebin gibi bir hayatı vardır. Ama onun tam tamaına 15 senedir böyle bi hayat yaşıyodur. Kerem hiçbir şey söylemeden zeynepin yanında kalktı ve gitti. İlk kez pişmandı. Zeynep okula geldiği ilk günde beri yapmadığı eziyet kalmamıştı. Her gün annesi ve babası kavga ediyorlarmış. Okulda rahat edice derken bir de bn başına bela oluyorum Demek ki her şey görüldüğü gibi değilmiş.
Zeynep zil çalmadan lavobaya gitmiş elini yüzünü yıkayıp toparlanmaya çalışıyordur. Zaten kereme her şeyi anlatmıştır. Ve belalarından bahsetmiştir ve ne tür bela onu zeynepte bilmiyordur. Nasıl davranacağını biliyordur ama kesin olarak keremle konuşması gerekiyordur.
Yoksa kendi belalarının içine alıcatı keremi . Yoksa adlımı acaba
YEPYENİ BİR SENAYOYLA KARRŞINNIZDAYIM. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM HEPİNİZİ SEVİYORUM HOŞÇAKLAIN ..
GÖZDE ERDEM