proba 1 *dragoste *

32 4 4
                                    

--Proba aceasta constă în scrierea unui capitol de 300 de cuvinte , pe tema dragostei .
Este obligatorie integrarea în text a cuvintelor "iubire , trandafir , buze , roșu "
De asemenea , este necesară alegerea unui titlu pentru carte și pentru capitol.
Am de asemenea nevoie și de ajutorul vostru , așa că vă rog să îmi dați la fiecare capitol  câte o notă de la 1 la 10💖
Cartea : Trandafirul roșu
Titlu capitol : Te pierd .

-- Ploaia îi biciuia fața. Rafale de vânt îi șuierau în urechi , îi răscoleau părul castaniu. Părea că natura însăși i  s-a întors împotrivă , dar lui nu-i păsa. Nu-i mai păsa deloc. Îi venea să strige , să i se revolte universului , lui Dumnezeu , lumii , oricui . Încă nu pricepea de ce viața poate fi atât de crudă  și , mai presus de toate , nu voia să priceapă.
Împinse cu putere ușa de sticlă și păși cu grijă în spital , de parcă ar fi fost un străin , de parcă nu ar mai fi făcut acest drum de mii de ori în ultima lună. Mergea aproape pe de rost , fără să fie pe deplin conștient , se simțea captiv într-un vis , sau mai bine zis într-un coșmar în care el era doar un personaj secundar , căci protagonista era EA. Mereu ea. Chiar și acum , pierduta în lenjeriile albe de pe patul de spital , ea încă îi era protagonista vieții, încă îi era antidot , fericire și iubire , îi era toate și în același timp nu îi mai era nimic.
Deși tenul îi era alb , parul arămiu continua să fie același , continua să sfideze universul și să rămână o pată de culoare în salonul cufundat în alb , tristețe și moarte. Căci da, pretutindeni mirosea a moarte.
Îi dădu la o parte o șuviță din  parul roșu de pe frunte și își aminti că acum puțin timp , gestul acesta o făcea să zâmbească. Își aminti și de buchetul de flori pe care i l-a dăruit. Cu câte 100 de flori diferite , dar numai un singur trandafir roșu.
Vezi ăsta? I-a șoptit el atunci. Tu ești trandafirul meu roșu . Tu îmi colorezi lumea . Își aminti și cum ea îl sărutase după cu atâta pasiune încât era sa îl sufoce.
Îi luă degetele reci și și le duse la buze sărutându -le pentru o ultimă dată , simțind cum viața se scurge din ele puțin câte puțin."

Număr cuvinte lucrare -322.

writing challenge  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum