Stojí mi to zato ? Nemám rada, keď ma rodičia vidia tancovať, alebo ma do toho nútia. No po týždni čo som tu som ešte nikde nebola, teda okrem pláže. "Dobre teda, ale nebudeš sa ku mne správať ako k malej" povedala som trošku podráždenejšie. Mama chvíľku premýšlala, ale nakoniec prikývla hlavou. Bola sim rada, no nemala som z toho dobrý pocit. "Zapekané cestoviny" povedala, keď som bola už na odchode. Usmiala som sa a šla do izby. Lahla som si na posteľ a po chvíľke som ani neviem ako zaspala. Zobudila som sa a keď som sa pozrela na hodinky oči sa mi zväčšili asi o desať čísel. Bolo uz 18:00 spala som skoro 4 hodiny. Išla som do kuchyne a nabrala si trochu z obeda. "Dobre ráno spachtoška" podpichoval ma otec. Ironicky som sa zasmiala a začala jesť. "Dobru chuť zlatko. keď doješ choď sa upraviť a pôjdeme." povedala mi mama celá nadšena. "Ďakujem" odpovedala som jej a tu párty som sa snažila ignorovať. Dojedla som a šla som sa trošku upraviť. Opláchla som si tvár, vysušila uterákom a trošku sa namaľovala. Veľmi sa nemaľujem iba, keď musím na prehliadky. Keď som sa pred chvíľkou zobudila bolo by to vhodné. Obiekla som si biele bezramienkové šatya topánky s čiernymi vysokými podpätkami. Nakoniec to nieje na pláži, ale pri pláži v neakom podniku. Celú dobu mi mama hovorila ako sa mám správať. "Mami! Už dosť. Mám 18, viem čo mám robiť." kričala som po nej a šla som úplne iným smerom. "Neskôr prídem" povedala som si skôr sama pre seba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nebezpečná láska
RomansaBecky je posledný rok na škole, ale čo keď sa to celé zvrtne a namiesto školy sa začne venovať iným veciam? Možno o niečo nebezpečnejšie ako sú len nejaké zlé známky z matematiky či iného predmetu.