Hoofdstuk 9

528 33 4
                                    

Louis pov.

05:30

Ik zwaai Ashton uit en gooi de deur op slot. Het was enorm druk in de club vanavond, en ik en eerlijk gezegd echt op. Ashton deed ook al heel de avond bot tegen me en Harry kwam om die 10 minuten om een 'drankje' vragen. Oké, dat laatste was helemaal niet erg. Ver van erg zelfs.

"Je wilde dat ik op je wachtte?" hoor ik zijn stem achter me. Ik draai me om en er verschijnt een breede grijns op mijn gezicht.

"Ja, ja dat wilde ik" zeg ik zachtjes en loop naar hem toe. Als ik bij hem sta wil ik mijn lippen tegen die van hem aandrukken, maar de lucht van alcohol maakt me enorm misselijk. In plaats van mijn lippen op die van hem te plaatsen druk ik snel een kusje op zijn wang. Harry schiet in de lach en pakt mijn heupen vast.

"Hej mijn lippen zitten hier hoor" zegt hij met een grijns en wil me naar hem toe trekken.

''Harry je hebt gedronken" kreun ik en leun van hem weg, wat hem nog harder laat lachen. Ik rol met mijn ogen en aai met mijn vingers door zijn zachte bruine haar heen. Hij haalt zijn schouders op en kust mijn wang.

''Sorry hoor" mompelt hij zachtjes en concentreert zich op mijn vingers.

"Zullen we naar mij gaan?"

"Wat doen"

"Slapen en misschien dat je een kusje krijgt als je nuchter bent" zeg ik lachend en pak zijn hand vast. Harry grinnikt en knikt.

"Klinkt goed" mompelt hij en knijpt zachtjes in mijn hand. Ik kijk omhoog naar hem en glimlach zwak.

--

Harry pov.

13:40

"Harry"

"Hmw"

"Haaaarryy"

"Gaa weeeg" kreun ik en draai van hem weg. Als ik weer bijna in slaap val, voel ik hoe Louis uit het bed kruipt. Ik probeer me er niks van aan te trekken en terug in slaap te vallen, tot Louis bovenop me springt. Hij slaat zijn armen om me heen en drukt zijn lippen op die van mij. Ik lach door de kus heen en druk mijn lippen op die van hem. Hij grinnikt en trekt zijn hoofd weg.

"Morgen" zeg ik zachtjes en veeg wat haar van zijn voorhoofd af. Hij glimlacht en gaat met zijn handen door mijn bruine krullen.

"Middag"

"Wat?"

"Het is al half 2 geweest idioot" zegt hij lachend en zijn ogen volgen zijn eigen vingers. Ik grinnik en streel met mijn handen over zijn blote rug. Ik kan me niet herrinneren dat Louis vannacht met me mee is gegaan, maar het intereseert me heel eerlijk gezegd zeer weinig. Hij is er nu toch?

"Wat gaan we doen vandaag?" vraagt hij en rolt van me af. Ik volg zijn acties en trek hem tegen me aan. Het liefst wil ik hier heel de dag met Louis zijn. Knuffelen, strelen, zoenen, maar ik weet honderd procent zeker dat hij daar geen genoegen mee gaat nemen. Energiek mannetje.

"We kunnen naar de film gaan, of gaan rollerskaten" mompel ik en verberg mijn gezicht in zijn nek.

"Rollerskaten klinkt leuk" zegt hij zachtjes en kust de zeikant van mijn hoofd.

"Misschien kunnen we daarna.."

"Je kietelt" zegt Louis lachend en duwt me weg. Ik schiet in de lach en breng mijn hoofd weer op zijn niveau.

"Sorry sir" zeg ik beleefd en kijk recht in zijn ogen. Ik sla een arm om hem heen en trek hem zo dicht mogelijk tegen me aan. Zijn warme borst drukt tegen me aan en ik hoor zijn hart als een gek tekeer gaan. Ik grijns bij de gedachten dat door mij zijn hart zo snel gaat. "Rollerskaten" mompel ik en plaats een kusje op zijn voorhoofd.

Addicted - Larry Stylinson FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu