Artık okullar açılmıştı. Bir baktımki onunla aynı sınıftayız . Ve bide gelip yanıma oturdu ya pişkin işte ne yaparsın . Sonra derste hoca birbirimizi tanıyoruz diye bizi SEVGILI zannetti. Sonrası daha da kötü ben inkar etmek için ayağı kalktım tam sevgili değiliz diyicem
Barış elimi tütü ve evet hocam biz seevgiliyiz 1 dedi. Bende bir şey diyemedim doğal olarak napıyım mecburen oturdum. Ve artık bütün sınıf bizi sevgili diye biliyor . Tenefüste yanıma gelip özür diledi neymiş beni çok seviyormuş laflara bak ya sen değilmiydin sevmiyorum diyen diye yükseldim tabi sonra tartıştık birbirimize çok ağır sözler söyledik öğlen yanıma gelip bir sürü soru sordu yok neden eskiyi ikide bir ağzına alıyorsun neden eski defterleri açıyorsun tarzında bir sürü soru bende aklıma takılanları sordum seviyorsan neden sevmiyorum desin neden o kızla sevgili oldun diye bir sürü soruda ben sordum sonra oda öyle mi o zaman hodri meydan diyip gitti. Lisenin ilk günü berbat geçti bir hafta sonra ne olduğunu anlamadan ben sevgili olmuştuk hangi ara tartışmaktan didişmekten fırsat bulduk ta sevgili olduk orasını bir Allah bilir. Ya sonra inişli çıkışlı bir sevgililiğimiz oldu ilk iki sene . Sonra bir düzen vermeye karar verdik ilişkinize yoksa yürümez bu iş böyle dedik. Dahası ayrılalım buraya kadar diyip ayrılıyoruz ardından beş dakikaya barışmiş oluyoruz.Bundan böyle sadece iki senede bir kere tartıştık. Üniversite sınavından sonra ikimizde istediğimiz bölüme düştük başka üniversitelerde farklıydı tek güzel şey en azından aynı şehirde .