Hugoti ko kay nah!

9 0 0
                                    

Nganong nauso man ning sigeg hugot masking wala may gihugotan?palihog tubaga ko!!hehe..pero atik lang..
Daghan kog istoryang wala diri wala didto..Hugot diri hugot didto nga usahay masking ako ginasamukan na sa akong mga ginaistorya sa uban!

First thing first wala koy uyab karon ngano sige man kog hugot?Hala birahi..Everytime naa mi storyahan sa akong friends and officemate makarelate man dayon ko og muhugot dayon!masking ang mga pagkaon og gamit mahimuan dayon og hugot..pati ang baby hair hugotan..Unsaon man gyud ni pag undang sa mga istoy sa atong kinabuhi.Ingni ko kay akong tistingan!
Masking ang mga lyrics sa kanta na madunggan hugotan,ang ballpen,ang eraser hugotan aron daw makalimtan!
Maayo pa ang butang mahinumduman ako kay gikalimtan!
Usahay makahuna huna ko unsa pa man gyud akong hugutan tong taong akong gihigugmaan na wa man ko giatiman!
Lami na kaayo ko padukol aron makalimtan pero unsaon man Lisod gyud ka kalimtan!

Nangayo kog signs kay Lord pero ako gihapon gihugotan Unsaon naman gyud ning kabuanga ni. Puro ra ta ani istoy sa atong life.

Nindot man muhugot kay maglagot sila usahay nimo pero di ba at least di ra ikaw galagot..pati sila maglagot!!

Grabe gyud makaimpluwensya nis hugot lalo na pag gikan kag kalagot mag sige ra kag ugot..

Di lalim makahugot kung wala gyud kay gikahugutan. Abe nimo nindot maghugot?Dah dili gyud kay makahinumdom kas imong gihugutan og mag samot kag kalagot!

Ngano man gyud ning hugot nga makaugot..magsirit ra atong dugo mao pay makasamot sa atong high blood.Busa mangita kog rason aron di ta kahugot pero masking unsaon Di man gyud mahurot hurot kining hugot na maot sama sa kamaot sa imong ugali og babaeng maot na imong gipuli!Pero joke..mapikatan gyud tang Lord ani!

Mga istoy sa akong life!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon