Thantophobia: sevdiğin birini kaybetme korkusu
♡
Harry, gözlerini bir kez daha karanlık ve soğuk odada açınca bir küfür savurdu.
Harry, her uyandığı gün bunun kabus olmasını isteyerek gözünü açıyordu.
Fakat bu tamamen gerçekti.
Louis,karanlık odaya inen merdivenleri hızlıca inip küçük Harold'a birçok günaydın öpücüğü verdi. Harry onun dudaklarından kaçmaya çalışsa da nafileydi. Bileklerinde ustaca bağlanmış bir ip duruyordu.
Harry tek kozunu kullanıp şirinlik yapmaya karar verdi.
"Louis, bileğim çok acıyor ve karnım da bir hayli aç." Dudaklarını büzdü.
Louis, nefes alış verişinin hızlandığını hissedebiliyordu. "Küçük Harry'm ne istiyor?"
Harry, kıvama gelen Louis'ye kısık seste yalvardı. "Annem..." burnunu çekti ve olmayan şeyler için burnunu pantolonuna sürdü.
"...çok güzel pancake yapardı."
Louis düşündü. Louis pancake yapmayı biliyor muydu? Kesinlikle hayır.
Ellerini Harry'nin yanaklarına koydu. "Ben yapmayı bilmiyorum ki."
Harry böylesine saf bir insanın nasıl olurda aklını kaçırıp başka bir insanı da bodrumuna kaçırdığını anlamıyordu.
"Ben yapabilirim!" Diye şakıdı Harry sanki özgürlüğü elinden alınmamış gibi.
Louis ikna olmuş olacak ki,Harry'nin bileklerindeki ipi çözdü.
Bunu sadece günde 5 dakika falan yapardı.
"Sadece pancake yapacaksın ve mutlu bir çift gibi onları yiyeceğiz tamam mı güzel Harry?"
Harry ellerini arkasında birleştirip uslu bir çocuk gibi başını yukarı aşağı salladı.
Merdivenlerden yukarı çıktıklarında ışık Harry'nin gözlerini eritecek derecede acıtmıştı. Saat kaçtı? Bugün günlerden neydi? Hepsi yok olmuştu.
Mutfağa girdiklerinde gerekli malzemeleri tezgaha koydu.
"Louis, aslında pancakeler bekleyebilir. Ben sadece seni öpmek istiyorum."
İkisi de Harry'nin ağzından çıkan cümleye şaşırmıştı.
Louis, Harry'sinin isteğini yerine getirmek için üzerine yürüdü ve onu öptü. İlk defa karşılık aldı.
Harry, planı için daha çok kendini Louis'nin üzerine gitmek istedi. Yürümeye çalışıyor bir yandan Louis'ye karşılık veriyordu.
Nefes nefese "Tezgah" diyebildi
Louis onu kucağına alıp tezgaha oturttuğunda arada nefes almayı unuttuğunu fark etti.
Harry ağlamak istiyordu. Aklına gelen fikir onu çıldırtmaya yetiyordu.
Bir elini Louis'nin saçlarına daldırmışken, diğer eli oturduğu tezgahı yokluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thantophobia /larry oneshot\
Short StoryLouis, küçük Harry'yi o kadar çok seviyor ki kimse onu görmesin diye Harry'yi bodrum katına kilitliyor. #oneshot