Bursdag!

865 34 7
                                    

Jeg hører døren smelle igjen fra soverommet. Niall skal sikkert på do eller noe. Jeg er 8 1/2 måned på vei! Tenk at det er rundt to uker til jeg skal får en baby!!

Jeg hører hvisking uten for døren min, og en fyrstikk som skraper borti uten på pakken og tar fyr.

Noen åpner døren og...

Hurra for deg som fyller ditt år,

Ja deg vil vi gratulere.

Alle i ring omkring deg vi står,

Å se nå vil vi marsjere.

Bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

Danse for deg med hopp og sprett og spring.

Ønske deg av hjertet alle gode ting,

Og si meg så hva vil du mere?

GRATULERE!

"Ååå!! Tusen takk!" sier jeg som nå sitter oppreist i sengen.

"Her!" sier Harry oppglødd og gir meg en bitteliten gave. Jeg river opp papiret og det er en bilnøkkel!

"Dere tuller med meg!?!?" spør jeg hysterisk.

"Nei... Hvorfor skulle vi det?" spør Liam.

"FORDI DET ER EN BIIIL!!!!" nesten skriker jeg.

"Det er greit assa!" sier Zayn og holder seg for ørene.

"TUUUUSEN TAKK!!!!" skriker jeg og nå holder Harry, Liam, Niall og Louis seg også for ørene. Jeg trekker alle mot meg og gir dem en klem som varer i ca 20-30 sekunder.

"Du må ikke glemme kaken!!" Roper Louis.

"Åååå! Er det kake?" sier jeg oppglødd.

"Jaaa!!!" roper Harry

Vi spiser en sjokolade mousse kake med sjokoladeflak og bringebær på toppen. Mmmmmm!!

Kan jeg ikke ha bursdag hver dag!?

"Kan vi se en film?" Spør jeg

"Ja!!!!" roper alle gutta i kor og løper om hverandre ned trappen. Og før jeg har kommet meg ut av senga så er de allerede satt seg til rette i sofaen forran tven nede.

"Kan vi se Frozen?" spør jeg.

"Javel!" sier Louis og finner den fram.

Vi sitter sammen og ler av alle de morsomme komentarene til Olaf. 'Ja hvordan det? Ja hvordan det?...' og sangen 'i sommer' og nesen som er en 'baby enhjørning' og 'jeg har visst blitt bestukket' og masse masse annent.

Vi spiser potetgull og drikker Cola.

"Hva skal vi gjøre nå da?" spør Liam når filmen er ferdig.

"Jeg vil helst bare sove" sier jeg

"Jeg har en avtale med Alba." sier Harry

"Hils" sier jeg kjapt før jeg går opp på rommet og legger meg.

_________________________________

Unskyld at det ikke var noe bra del! Jeg har ikke noen gode ideer før babyen skal komme! :(

Men God Påske!🐣💄

Og igjen, tuuuuusen takk for at dere leser!

Gjærne komenter hva dere vil at skal skje før babyen kommer! (Og ikke bare de i klassen:D) haha

Og gjærne også les min andre bok! Jeg bestemte meg for å skrive på begge! Den andre heter 'Bad or Good'

Xxx Sophie

New family, New lifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz