YORUMLAR ÇOK AZ :/ BİRAZ YORUM BEKLİYORUM.. İYİSİ İLE KÖTÜSÜ İLE. DİĞER BÖLÜM FİNAL OLABİLİR. VOTELERİNİZİ BEKLİYORUUM:)) UMARIM BEĞENİRSİNİZ...
İYİ OKUMALAR.:)) <3 <3
-‘’Geç istersen ‘’ dedi babam içeri doğru yürürken. Keremde şapşik gibi ‘’Geçeyim’’ dedi. Ve elinde getirdiği çiçeği ve tatlıyı bana uzattı.
Kız mı istiyoruz da haberim yok.
Ve devam etti;
-‘’Tatlı yiyelim tatlı konuşalım’’ Ah Kerem gerçekten buna inanıyor musun? Şuan sana acıdım. Gerçekten. Eğer bir hata yaparsan üçüncü dünya savaşı çıkacak. Bundan adım gibi eminim.
‘’Geç Kerem’’ dedim.. Keremcim diyecektim de babamın gözlerindeki ateşi görünce vazgeçtim.
-‘’Tamam’’ dedi ve babamın karşısına ilerledi. Bende oradaki sandalyeyi ses çıkmamasına özen göstererek yanıma çektim ve oturdum. Oturmamla Keremin ‘’Aa’’ deyip ayağı kalkması bir oldu.
-‘’Noluyor Kerem bir şey mi oldu’’ dedim o telaşla.
-‘’İyi misin oğlum’’ dedi babam… Ay oğlum dedi.. Sende ona baba de. Yok yok deme.
-‘’Annemle babamı unuttum’’
-‘’Nerde unuttun’’ dedi babam .
-‘’Arabada.. Dışarıdalardı da bir dakika ‘’ dedi ve gitti.
-‘’Zeynep ? Noluyor?’’ dedi babam. ‘’Bilmiyorum’’ anlamında ağzımı yamulttum. Gerçekten bende bir şey anlamadım ama şimdi kayınvalidem ve kayınpederim geliyor saçımı azıcık düzeltmeliyim diyerek yukarı çıktım.
Biraz makyaj yaptım. Saçımı da topuz yaptım ve aşağı indim. Aşağı da Ahmet bey , Sevim hanım , babam ve babamın kurbanı Kerem oturuyordu.
Ama biz hiç tanışmadık.. İlk tanışmamız olacak. Hanım hanımcık bir Zeynep olarak aşağı indim.
-‘’Merhaba ben Zeynep’’ dedim elini sıktım Ahmet beyin.
-‘’Biliyoruz biliyoruz , Kerem hep bahsediyor ‘’ dedi ve babam öksürmeye başladı.
-‘’Helal helal ‘’ dedi Ahmet bey gülerek. Ne sevimli adam ya. Pofuduk gibi.
-‘’Merhaba Zeynepcim’’ dedi Sevim hanım ..
-‘’Merhaba Sevim Hanım..Nasılsınız?’’ dedim onu öperken.
-‘’İyiyim canım sen nasılsın’’
-‘’Bende çok iyiyim.. Hoşgeldiniz.. ‘’
Babamın yanına oturdum. Ve babam beni kolumdan çekip fısıldayarak şöyle dedi.
-‘’Ben sadece Keremle tanışacaktım , sülalesiyle değil.’’
-‘’Baba bende öyle biliyordum’’
Dedim ve geri çekildim. Ahmet beye de ‘’Nasılsınız’’ sorumu yönelttim.
-‘’İyiyim Zeynepcim sen nasılsın’’
-‘’Bende iyiyim..’’
-‘’Siz nasılsınız Cihan Bey’’
-‘’İyiyim efendim siz nasılsınız’’
-‘’Bende iyiyim’’
-‘’Siz nasılsınız Sevim hanım’’
-‘’İyiyim Cihan bey.. Siz nasılsınız’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bak Postacı Geliyor..
عاطفيةPostacım! Hoşgeldiin! İyi ki geldiin! Zeynep&Kerem hikayesi.