Spune-mi ca esti a mea

3.2K 114 12
                                    

Stand cu spatele la usa, barbatul admira privelistea care i se asternea la picioare. Puterea cu care valurile se ciocneau de mal, reprezenta furie. Frustrarea lui. Ii facea placere sa se chinuie, sa-si aduca aminte de esecul sau in calitate de barbat. Cu toate ca era stapanul unui adevarat imperiu, nu reusise sa realizeze cel mai important lucru. Sa o tina pe femeia iubita alaturi. Lumea il cunostea ca pe un tiran, insa ea era singura care reusise sa treaca dincolo de acel zid de piatra, si sa-l cunoasca pe el. Devil  Archer.

Asezandu-se pe scaunul imens de piele de culoarea coniacului, se lasa prins in mrejele trecutului...

Muzica nu era data la maxim, ci isi pastra un volum potrivit, permitand conversatiilor sa se desfasoare pe un ton normal, fara ca invitati sa fie nevoiti sa strige unul la celalalt. Petrecerea, era defapt un bal de caritate. Organizat pentru copiii orfani si pentru cei cu dizabilitati locomotori. In fiecare an se alegea o tema pentru acesta, iar reperezentanti trebuiau sa se conformeze. Intre un sir lung de teme, care mai de care mai ciudate, nonculorile alb-negru castigasera. Toti participant erau obligati sa poarte haine in aceste nuante, poate si gri, restul fiind interzise cu desavarsire. Intr-o mare de oameni cu haine inchise la culoare ea isi facu aparitia cu o gratie tipica, intr-o rochie de tip sirena, de culoarea focului. Era imposibil sa nu o remarci. Femeile erau invidioase pentru silueta pe care o detine, scoasa in evidenta de  materialul care se mula ca o a doua piele pe trupul ei, iar barbati tanjeau sa o atinga, sau sa o duca in patul lui. 

Se simtea ca un claun, printre atatia oameni, deoarece ea era singura care arata diferit, iesindin evidenta imediat. Oricine o putea remarca. Atunci cand acceptase sa vina la acest bal de caritate, se gandise sa-si aleaga o tinuta care sa nu atraga atentia, insa reusise exact contrariul. Toata lumea o privea cu fascinatie si interes, de parca ar fi fost o printesa antica. O singura privire ii trimise furnicaturi pe sirea spinarii. Nu stia exact de la cine provenise. Insa radicand ochii il vazuse. Arata ca un adevarat Adonis. 

Devil o remarcase imediat ce o zarise in usa de la intrare. Era o prezenta inedita, care ii atrase imediat atentia. A fost nevoie de o secunda ca acea femeie avea sa ii fie a lui. Niciodata nu mai simtise acei fiori pe sirea spinarii. Nu stia cum dar ea trebuia sa o faca sa-i devina sotie. O dorea doar pentru el.

-Asule, trezeste-te! ii ordona o voce masculina ce vibra in toata incaperea. Iar visezi cu ochii deschisi.

-Ce naiba cauti aici? il intreba Devil revoltat. Ii intrerupse unul dintre putinele momente cand isi permitea sa se gandeasca la trecut. La ea. Inca nu-i venea sa creada ca trecusera 12 ani de cand nu o mai vazuse. Angajase cei mai buni detective sa o caute, dar degeaba. Parca pamantul o inghitise pur si simplu.

-In caz ca ai uitat, azi avem sedinta cu noul  asociat, pentru firma in care te-ai decis sa investesti, fara macar sa clipesti, afirma prietenul sau cel mai bun. Care pe deasupra ii era si frate.

-Ahh, la naiba. Am uitat complet de asta. Chiar e necesar sa vin si eu? Nu am nici un chef sa fac fata unui nou val de intrebari, si oricum tu stii totul. Deci, ai onoarea sa mergi la intalnire, comenta brunetul deschizandu-si larg bratele.

-Norocul tau ca imi esti drag, fratioare, altfel ar fi vai de capul tau. Iti voi salva doar de data asta fundul, dar la urmatoarea intalnire, ai face bine sa te prezinti.

-Multumesc, Thade. Raman dator! Afirma barbatul, trecandu-si  o mana frustrate prin buclele negre de culoarea noptii. Gestul lui in loc sa le calmeze, le ravasi si mai mult.

-Sa stii ca asa o sa fie fratioare. Si pentru inceput, poti face o rezervare la cina, comenta satenul. Cu toate ca erau frati, nu semanau unul cu celalalt, doar poate la culoarea ochiilor, amndoi posedand un verde smarald, care lasau multe doamne fara grai, atunci cand acesti masculi le priveau direct. Multe domnisoare suspinau dupa ei, dar ei nu le acordau atentie. Pareau imuni la farmecele lor. Uneori lumea din jur se intreba daca nu erau cumva gay.

Spune-mi ca esti a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum