Huisje van Alyss Avery

114 9 64
                                    

Dit huis is van Nadia_Plokker

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit huis is van Nadia_Plokker

Het huis is gelegen in Zuid Engeland.

Het is geen groot huis, maar je zou nou ook weer niet zeggen dat het klein is. Het is aan het eind van de straat (Dorchester Court). Het is een gezellig, knus huis en je kan zien aan de binnenkant zien dat het tot een heks behoort.

De benedenverdieping heeft 3 kamers. Als je binnenkomt kom je in de gang, staat er een trap, er hangt een kapstok met schoenen eronder, er hangen wat bewegende foto's aan de muren en er zijn twee deuren. De deur bijna tegenover de voordeur, ook al staat die er 3 meter van verwijderd, is de deur naar een kleine wc.

De andere deur, aan de linkermuur, leidt naar de woonkamer/keuken. Als je daar binnenkomt is aan de linkerkant van de deur een bank, een televisie en een boekenkast. In de linkermuur, die ook de muur van de voorkant van het huis is, is een groot raam, die veel licht binnenlaat. Aan de rechterkant van de deur is de keuken, die aan grenst aan de woonkamer zonder een muur ertussen. Er is hier een aanrecht, een oven, een koelkast en een tafel met 4 stoelen eromheen. Op het aanrecht staat een radio. Er is tegenover de deur een open haard met een potje brandstof erboven voor als je wilt reizen. In de keuken is een achterdeur die naar de achtertuin leidt. Tegen de achterkant van het huis staat een helleveeg 7.

De bovenverdieping heeft 4 kamers.

Als je de houten trap met tapijt oploopt, kom je in de gang, die met hetzelfde tapijt bedekt is als in de gang. Er zijn hier drie deuren, twee aan de linkermuur en één aan de muur voor de trap.

De eerste deur links leidt naar de slaapkamer. Hier staat een bed tegen de achterste muur met twee nachtkastjes aan weerszijden. Er is ook een kleine boekenkast en nog een lekkere stoel om in te lezen. Aan de muren hangen wat bewegende foto's. Er staat op een kleine tafel een kooi met een uil wat een mix lijkt tussen een sneeuwuil en een kerkuil.

De tweede deur van links leidt naar de studeerkamer. Hier staan twee boeken kasten: 1 met leesboeken en 1 met vroegere schoolboeken. Er is ook nog een bijna lege (boeken)kast. Die is voor de boeken voor het toekomstige werk. In de studeerkamer staat een groot bureau met een lekker zittende bureaustoel eraan.

De deur tegenover de trap leidt naar de badkamer. In de badkamer is onder andere een pratende spiegel.

Buiten wereldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu