ShizouxIzaya Oneshot (Yaoi)

7.2K 142 58
                                    

Izaya elleri ceplerinde yolda ilerliyordu. Siyah saçları rüzgarla dalgalanırken o da hafifçe sallandı (oyyyyy anam oyyyy beynimdeki görüntü burun kanaması geçirmeme sebep oldu). Köşede beliren sarışın barmen kılıklı adam alnındaki damar atar bir halde Izaya'ya doğru ilerledi. Izaya sırıttı.

- Shizou-chan. Seni tekrar görmek ne güzel...

Shizou sinirle duvara bir yumruk attı.

- Sana daha kaç defa söyleyeceğim? BANA SHIZOU-CHAN DEME!!!!!

Izaya sırıtarak sarışına doğru ilerledi.

Shızou, Izaya'ya bir yumruk savurdu ama Izaya kenara çekilip yumruktan sıyrıldı ve Shizou'yu yakalayıp duvarla arasına aldı. Shizou onun elinden kurtulmak için bir hamle yaptığındaysa sarışının dudaklarına yapıştı. Shizou şokla gerilediysede Izaya onu hararetle öpmeye devam etti. Shizou iyice duvara yapışmış Izaya'nın ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu. Izaya bacağı ile Shizou'nun erkekliğine baskı uygulamaya başladı. Shizou istemsizce kollarını onun boynuna doladı. Izaya hafif bir gülümseme bırakıp onu iyice kendine yapıştırdı ve Shizou'nun erkekliğine dayanmış bacağını yavaş yavaş hareket ettirmeye başladı. Shizou hafif hafif inledi. Izaya onu daha da sert öperek bacağını hızlandırdı. Shizou iniltilerine mani olmaya çalışıyordu ama bu bir işe yaramıyordu. Izaya'nın ağzına doğru inlerken derin derin soluyordu. Şimdi ikiside birbirlerinin ereksiyonunu hissediyordu. Izaya hafifçe inledi ve elleri Shizou'nun saçlarında dolaşırken onu öpmeyi bırakıp yüzünü onun boynuna gömdü. Shizou ise ne yapacağını bilemez halde öylece duruyordu. Derin nefesler alıyordu. Izaya'nın nefesi boynunu okşadı.

- Bıraktığımda beni öldüresiye dövmeni ve ya bana bir şeyler fırlatmanı bekliyordum. Bu şekilde kalmayı değil...

Shizou yanlızca omuz silkti. Uyuşmuş hissediyordu. Izaya başını kaldırıp onun gözlerine baktı.

- Beni şaşırtmanı seviyorum...

Shizou'yu tekrar öptü. Ve ardından ondan sakince ayrıldı ve sokaktan çıktı...

Shizou oturduğu yerden kalkıp sinirle volta atmaya başladı. Ne diye Izaya onu öperken öylece dikilmiştiki? O lanet herife niye izin vermişti ki? Ve asıl önemli olanı Izaya niye onu öpmüştü? Ne yapmaya çalışıyordu yine? Eli istemsizce dudaklarına gitti. Izaya ne halt etmeye çalışıyordu?

Koltukta oturmuş boş duvara bakan Izaya iç çekip koltukta ki pozunu değiştirdi. Shizou burada olsa belki eğlenebilirdi. Ama o öpücükten sonra onun gözüne görünmek istemiyordu. Neden yaptığını bilmiyordu. Yanlızca yapmak istemişti. Istemsizce dudaklarına dokundu. O his... Shizou'yu öperken hissettiği şey... Neydi? Dudaklarını onun tadını almak isteyeceğine yaladı. (bunu yazarken burun kanaması geçirdim)

Sonra sakince gözlerini kapadı...

2 Hafta Sonra

Shizou sinirle bir duvarı yumrukladı. Gerizekalı Izaya bir an da ortadan kaybolmuştu. Normalde kaldığı evde yoktu. Müşterileri ona ulaşamıyordu. Ve Celty'nin telefonlarını açmıyordu. Mikado denen velete göre konuştukları chat odasındada sesi soluğu çıkmıyordu. Dollars forumlarındada yoktu. Shizou'nun aklına her tür şey geliyordu. Birinin tepesini attırdığı için kaçırılmış, öldürülmüş ya da başka bir şey yapılmış olabilirdi. Neden bu kadar endişelendiğini bilmiyordu. Daha bir kaç hafta önce onu öldürmekten çekinmezdi ama şimdi onun ölmüş olmasından korkuyordu. Sokakta boş boş ona rastlama umuduyla dolaşırken iç çekerek başını gökyüzüne kaldırdı ve uzun binalardan birinin tepesinde tehlikeli bir noktada oturan adamı gördü. Sigarası ağızından yere düşerken Shizou koşarak binaya girdi ve merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başladı.Nefes nefese çatıya vardığında şimdi ayağa kalkmış üstünü silkeleyen siyahlar içindeki İzaya'ya yöneldi. Izaya beklemediği ayak sesleriyle arkasına döndü. Kendisine doğru gelen Shizou'yu görünce afallamış göründü. Shizou hırsla onu yakasından tuttu ve Izaya sert bir yumruk bekledi ama onun yerine Shizou onu öptü. Hemde sertçe, tutkuyla. Izaya şaşırmış halde kalakalmıştı. Shizou yavaşça Izaya'nın yakasını bıraktı ve dudaklarını ayırdı. Nefes nefeseydi ve Izaya'nın ceketini sıkıca tutuyordu. Izaya ise hala şaşkın şaşkın bakıyordu. Öpüldüğünü idrak edememiş bunun bir hayal olduğundan emin olamamıştı. Sonra yavaşça şaşkınlığı yerini başka bir şaşkınlığa bıraktı.

ShizouxIzaya (Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin