Hoofdstuk 6

2.3K 90 73
                                    

|| Britt ||

Ik hou m'n adem in.

'Britt? Is er iets?' Vraagt Niall.

'Ehm nou kan ik misschien heel even met je spreken?'

'Ja even wachten, even op twitter kijken wat er aan de hand is. Ik word helemaal vol gespamt.'

'NEE!' Roep ik en ik pak z'n telefoon uit z'n handen.

'Britt wat de fack is er aan de hand?'

'Ik moet gewoon eerst met je praten voordat je op twitter kijkt.'

'Waarom mag hij niet eens z'n twitter checken?' Zegt Ashton terwijl hij, Calum en Michael ook hun telefoons pakken.

'Ow.' Zegt Michael als hij z'n twitter app opent.

'Dat is best awkward...' Zegt Ashton.

'Yup...' Is Calum's antwoord.

'Nu wil ik ook weten wat er aan de hand is!' Zegt Luke en hij pakt z'n telefoon. Zijn ogen worden groot en trekt wit weg.

'Niall... Misschien moet je inderdaad maar even met Britt gaan praten.'

'Ja ind-'

'En ik ga mee!' Zegt Luke er snel achterna.

'Is goed kom even mee naar de gang...'

We lopen met z'n drieën naar de gang toe. Mijn hart klopt zo hard. (Ha twee keer het woord hard in 1 zin. Grappig alles.)

Ik sluit de deur achter me en kijk Niall aan.

'Dus...'

'Dus, wat wilden jullie mij vertellen?'

'Nou.. Ehm ikke... Wij...' Ik kijk Luke aan voor hulp.

'Niall... Britt en ik, We hebben net gezoend. En heel twitter staat vol met een foto van ons.'

Niall's ogen worden groot.

'Jullie wat?'

'Niall het spijt me echt! Maar het gebeurde gewoon vanzelf.'

'Ik snap het... Ik snap het...'

'En het betekende niks voor me!'

Luke kijkt op.

'Ehm... Voor mij wel...'

Ik krijg bijna een hartaanval.

'Wat?'

'Het spijt me maar na die kus.... Ik weet het niet, ik voel me gewoon anders bij jou.'

Dan sta je daar met je mod vol tanden. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.

'Gast...' Komt Niall er tussen.

'Je hebt het nu wel tegen MIJN vriendin he.'

'Ik weet het en het spijt me maar ik spreek de waarheid. Ik kan er niks aandoen dat mijn gevoelens zo zijn.'

'En nu?' Vraagt Niall kijkend naar mij en Luke.

'En nu wat?' Antwoord ik.

'Hoe gaat het nu verder? Dat bedoel ik.'

Luke kijkt me hoopvol aan.

'Nou als jij het nog wil, wil ik gewoon bij jou blijven. Ik hou echt van je Niall en die kus... Ik weet gewoon niet wat me overkwam.'

'Ik vind het goed zolang het maar niet nog een keer gebeurd.'

Ik geef Niall een knuffel en een kus. Al die tijd staat Luke daar heel stil in een hoekje.

'Britt voor dat we gaan... Kan ik dan nog even met je praten?'

'Ja tuurlijk! Niall ik kom zo dan.'

'Is goed. En hé, niet zoenen oke.'(HAHA DAT RIJMT)

'Jawel ik ga 'm helemaal aflebberen.' zeg ik sarcastisch.

'Ik zal t proberen.' Zegt Luke met een knipoog.

Niall loopt de gang uit en ik hoor Ashton al meteen roepen.

'EN LEVEN ZE NOG?'

Luke en ik lachen even maar beginnen dan heel awkward aan ons gesprek.

'Dus...' Zeg ik.

'Dus...' Zegt hij.

'Was het echt waar?' Begin ik.

'Was wat echt waar?' Vraagt hij.

'Dat die kus wel iets voor je betekende.'

'Alles wat ik heb gezegd meende ik.' Zegt hij terwijl hij me aankijkt met die mooie ogen van 'm.

'Maar waarom heb je dat niet aan mij verteld?' Vraag ik.

'Omdat ik jou niet een dubbel gevoel wilde geven.'

Dude.

'Hoezo een dubbel gevoel?'

'Gewoon zoals ik het zeg! Ik bedoel, je vindt Niall leuk en als ik zei dat ik jou leuk vond, begon je misschien over je gevoels te twijfelen.'

duDE 2.0

'Dus jij denkt dat ik dat nu niet doe? Luister, ik heb gevoelens voor je maar ik heb meer gevoelens voor Niall.'

'Dat snap ik maar ik heb gevoelens voor jou en alleen voor jou.'

dUDE 3.0

Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen. Hij vindt mij dus leuk? Maar ik vind Niall leuk. Maar als Luke me zoent vind ik het ook niet erg.

'Ik weet het gewoon even niet meer oke.' Zeg ik uiteindelijk.

'Ik snap het.'

DUD- oke nee.

'Zullen we maar terug gaan?'

'Ja is goed.'

We lopen terug naar de gang en acht ogen kijken ons aan.

'En zoent 'ie goed?' Vraagt Ashton.

'Als je nog 1 woord zegt, breek ik een stoelpoot af en steek hem persoonlijk in je kont.' Zeg ik.

De jongens lachen even ((terwijl ik 't echt meende.)) en ik ga naast Niall zitten. Hij slaat een arm om me heen en kijkt naar Luke met een "haha-dit-heb-jij-niet gezicht".

Ik geef 'm een tik op z'n arm en hij kijkt me onschuldig aan. Als ik weg van hem kijk, hoor ik hem gniffelen.

'Zo grappig vind ik het niet hoor.'

'Het spijt me zeer meneer.'

Ik rol met m'n ogen en pak m'n telefoon. Al die mensen die die foto tweeten... Ik word er gek van.

'LATEN WE EEN FILM GAAN KIJKEN!' Roept Michael opeens.

'Welke film dan?'

'FROZEN.'

Ik lach even en loop dan met de jongens naar een andere kamer toe om de film te gaan kijken.

------------------------

Hii Noa hier,

Ten eerste; ik weet het, 't is een beetje een kut einde maar ik had geen inspiratie meer.

Ten tweede; WRONG CHOICE? HEEFT MEER DAN HONDERD READS PARTY AT MY HOUSE <3

Ten derde; hoi.

Xoxo Noa

Vote/comment/follow?

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu