Neden Twice?

122 17 58
                                    

Hani siz sevdiğiniz idolü görüne mutlu oluyosunuz yada shipinizin gerçek olduğuna dair bir kanıt görünce, işte bizde Twice'ı e mutlu oluyoruz.

Hani siz onların şarkılarını dinleyip ağlıyosunuz ya bizde onların şarkılarını dinleyince ağlayabiliyoruz. Özellikle One In A Million'da.

Twice şarkıları saçma diyolar ama albümdeki diğer şarkılara bakmıyorlar. Albüme bakarsanız beş şarkıdan ikisinin ne kadar anlamlı olduğunu görürsünüz. Zaten birisi ana şarkı ve diğerleri de eğlenme amaçlı. Heleki son albüm en iyisiydi.

Burada selam verirken 'ONE IN A MILLION' diye selam veren bir gruptan bahsediyoruz. Fanlari arabanın peşinden koşarken ona düşebileceği için endişelenip fanlarını uyaran bir gruptan bahsediyoruz. Sırf fanlarıyla daha fazla vakit geçirmek için Fan Meetingler de, Fan Singlerde daha uzun e kalmaya çalışan bir gruptan bahsediyoruz (Isteyen olursa videoların linklerini bulup atarım sorun değil.), ne olursa olsun ONCE'a kucak açan bir grup TWICE. Bu kadar çok nefret almalarına rağmen hala ONCE için gülümseyebiliyorlar. Tzuyu sırf grubu ve ONCE'lar tehlikeye girmesin diye gurunu ayaklar altına alıp özür dilemedi mi?

Her üyenin yaptığı fedakarlıkları buraya yazabilirim. Evet diğer gruplarda fedakarlıklar yaptı. Yapmadı diyemem. EXO, NCT, IKON, WINNER, RED VELVET, SOSHI... Ama benim sinirlendiğim nokta şu 'Twice fedakarlık yapmadı, yeteneksiz, sadece güzelliğiyle ön planda, grup arasında birlik yok.'

Gidip TWICE programları izleyin. Üseniyosanız bulmak için link falan atayım. Gidin izleyin. Aralarında kardeşliği doatluğu. Nayeon'a yeteneksiz diyolar ya gidin Nayeon'un Sixteen performanslarını izleyin. Chae'nin her konserde Touchdown'da nasil yüksek notaya çıktığına bakın. Dahyun'un dansçı olmamasına rağmen (grupta dansçı değil ama şirkete dans olarka girdi) yaptığı danslara, kendi koreografilerine bakın, Tzuyu'ye soğuk diyenler için sadece Youtube a Tzuyu funny veya Crazy moment yazmaniz yeterli. Nasıl neşeli ve çatlak bir maknaemiz olduğunu görürsünüz. Hala yetenek yok diyen varsa mesaj atın link atayım hiç üşenmem.

Ha birde şu konu var. Bir postun altına yazıyo birisi Jungyeon, Jihyo ve Dahyun çirkin. Sonra bi TWICE haberine daha bakıyorum. Aynı kişi yine yazmış 'Güzel olmak yerine yetenekli olmalılar, güzellik işe yaramaz canım.' Kardeş sen neyin kafasındasın?

TWICE'ı gerçekten yeteneksiz bulan kişi anti sayfalarıyla her postun altına yorum yazmakla falan uğraşmaz. Direk der 'Ben TWICE'ı yeteneksiz buluyorum. Nedeni de şu şu' tamam derim anlatırım birşeyler. Siz TWICE'tan bu yüzden nefret etmiyosunuz, oppanızdan kıskanıyosunuz. Üzgünüm ama TWICE sizin oppanızı umursamıyo. 2-3 sasaeng sayfanıza bakarsanız zaten oppanızın gerçek sevgilisini bulursunuz bu o kadarda zor değil. Sadece başlangıç için foto falan lazım o kadar.

Ayrıca







Sen oppanla +18 hayaller kurmaya ve TWICE'a laf etmeye devam et. TWICE'ın umrunda değilsin.

Twice Is My LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin