Capitolul 13 - Uninvited guest

1K 35 0
                                    




Emma POV

După un drum de o oră am ajuns la casa părinților mei , nu e o casă imensă , dar e destul de mare.

" Asta e casa iubitului tău?" mi-am întors capul văzându-l pe Edan care avea maxilarul încordat și mă privea intens.

" Scuză-mă ? Ce tot spui ? " l-am întrebat confuză

" Ai întâlnire.Emma.Uite , nu sunt prost , știu că porți rochia asta pentru un motiv , știu că o porți pentru întâlnirea asta a ta." a spus rece

" Ce e înneregulă cu tine , idiotule? Nu am un iubit. Eu nu am întâlnire , iar pentru informarea ta,urăsc bărbații , iar asta e casa părinților mei , m-au invitat la cină , idiotule." am țipat la el , idiotul ăsta chiar credea că merg la o întâlnire

„ Oh , greșeala mea." a început să râdă

Am zâmbit puțin , el chiar credea că am o întâlnire? Dar de ce îi pasă? L-am privit.

" Ce s-a întâmplat ? " am dat din sprâncene

" Tu doar ai zâmbit." a spus uitându-se la mine

" Și ? " l-am întrebat confuză

" E prima dată când te văd zâmbind , ești minunată când zâmbești." obrajii mei s-au încălzit

" Aah. .. Apropo , mulțumesc." am ieșit din mașină , evitând să adâncesc conversația , ploaia s-a oprit. Am atins ușa , m-am întors și am văzut că mașina era încă aici , de ce nu a plecat încă?

Am vrut să bat la ușă , dar frățiorul meu de 5 ani a deschis ușa larg.

" Surioară...!" a spus el sărind în sus și în jos

L-am luat în brațe și l-am lipit la pieptul meu , apoi l-am sărutat pe obraz.

" Cum e micul meu prinț?" am spus râzând

Sora mea de 15 ani a venit . " Emma , ai ajuns . " m-a îmbrățișat

Mama și tata au venit și ei . Nu puteau aștepta să intru ? M-au îmbrățișat și ei , iar acum aveam o "îmbrățișare de familie"

" Defapt am - "

" Și a cui e mașina asta?" a spus tata , m-am uitat în spate și am observat că mașina era încă acolo , de ce e încă aici?

" Tată , el m-a adus aici." i-am spus . Am auzit motorul mașinii pornind

" Atunci ar trebui să-i mulțumim." cu asta , s-a îndreptat către mașină.

" Așteaptă .. Tată." l-am strigat , dar el nu m-a ascultat.

Edan POV

M-am uitat la Emma , râdea , chiar dacă nu se vedea clar de aici , dar pot spune că se bucura și își iubește familia. Am văzut-o îmbrățișându-l pe frățiorul ei , nu am văzut-o niciodată așa până acum. Dar , totuși o știu doar de două zile , un zâmbet a apărut pe buzele mele , când mi-am amintit de zâmbetul ei , arăta atât de drăguț , dar arată și mai drăguț când roșește.

Am văzut un bărbat și o femeie , ieșind din casă , cred că aveau în jur de 45-50 de ani. I-am privit. Pe bărbatul acela cred că l-am mai văzut înainte.

Am zâmbit când au avut o îmbrățișare de familie. Am decis să plec , trebuie să găsesc un hotel în care să stau și mâine am muncă , pentru mine nu e weekend .

Am pornit mașina , vrând să plec când l-am văzut pe bărbatul acela , cred că e tatăl Emmei , care îmi făcea semn să opresc. Am oprit mașina și am ieșit.

Destined To Love || ROMÂNĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum