(Olivia's synsvinkel)
Torsdag d. 13 decemberJeg åbner mine øjne og bliver straks blændet af et skarpt lys, jeg blinker et par gange og ser en dreng side ved siden af mig "du vågen" siger han chokeret, han trækker i en hvid snor og en masse mennesker med hvide kitler kommer ind og drengen går ud.
Efter lidt tid går personerne i de hvide kitler ud og en person kommer ind "hvordan har du det?" Spørger drengen fra tidligere "hvem er du?" Spørger jeg forvirret "kan du ikke huske mig?" Spørger han, jeg ryster blidt på hovede.
Jeg åbner øjne og igen blive jeg blændet af et skrapt lys "hun er vågen" er der en der siger "Århh, gud Olivia hvor er det godt du er tilbage" siger en kvinde og kommer styrtende hen til mig "hvem er du?" Spørger jeg "jeg er din mor" siger hun, jeg nikker stille.
Der kommer en person ind i lokalet, rettere sagt en dreng. Han har opsvulmede kinder, hans øjne er helt røde og han ligner en der ikke har sovet i flere dage. Jeg kniber øjne sammen og prøver og rejse mig op.
Da jeg enlig kommer på bene ser jeg at jeg har en tynd hvid kjole på. Jeg går hen det drengen "og hvem er du så?" Spørger jeg blidt.
"Jeg øhh" siger han og snøfter "er du forkølet?" Spørger jeg "nej, jeg er ked af det" siger han "og hvorfor så det?" Spørger jeg forvirret "fordi det er min skyld du er her" svare han og snøfter endnu engang og tørre en tåre væk.
Jeg går tættere på ham "hvad hedder du?" Spørger jeg igen "jeg hedder Martinus" jeg nikker stille og går pænt tilbage til min seng og lægger mig ned og lukker øjne.
Pludselig får jeg et flashback, hele mit liv faktisk.
Alle minderne med mine venner.
Minderne med Marcus og Martinus
Minderne med min mor.
Minderne med min familie.
Og så selfølgelig.
Minderne med min far..
-jeg har fucking fået 1k reads på den her bog
Virkelig tusinde tak for at i gider og læse den her historie
Håber i har haft en god dag♡XOXO
TheUnperfectGirl🥀#1k reads
YOU ARE READING
One Way♡ ~afsluttet~
Fanfiction//Højeste rank: 18\\ "JEG HADER DIG!" råbte hun efter mig og så skred hun. (Uddrag fra kapitel 1) Olivia Lou Friis En 15 årig skuespiller fra Trofors Hun blev nød til at flytte til Oslo da hun fik en hovedrolle i en film Hun havde engang en kærest...