Bölüme oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen
Multimedia'da Buğlem'in ilk bölüm de bahsettiğim bilgisayarı var.
İYİ OKUMALAR
"Günaydın kızlar." Dedim masaya oturmadan önce. Bugün hafta sonu olduğu için geç kalkmıştık ve yeni kahvaltı ediyorduk.
"Öğlen oldu Buğlem, ne günaydını?"Diyen Derin'e gözlerimi devirdim.
"Hafta sonun erken mi kalkılır Derin?"
Derken yemeğime devam ettim. Yemeğim bittiğin de kızlara döndüm.
"Ben odama gidiyorum, siz de hazırlanın dışarı çıkalım. Zaten sınavlar var bu son boş vakitlerimiz."
Dediğim de kızlar beni onaylamışlardı. Odama çıkıp beyaz dizleri yırtık pantalon ve siyah ince bir kazak giymiştim. Kış mevsiminin bitmesine az kaldığından bu tarz ince şeyler giyebiliyorduk. Beyaz vanslarımı da giydim ve siyah çantama kulaklık, cüzdan, su ve ince bir hırka gibi önemli eşyalarımı koydum. Saçlarımî tarayıp açık bıraktıktan sonra çantamı da tek omzuma taktım ve telefonumu alıp fotoğraf çektim. Her zaman ki gibi güzel olduğumu farkedince instagrama attım ve telefonumu arka cebime koyup aşağı indim. Umarım ani bir yağmur yağmazdı.
---------------------
Hayır ben normal de böyle dediği kötü şeyler hep olan insanlardan yani şom ağızlı denilen insanlardan değilim, ağzımdan gayet güzel cümleler dökülür ama bugün öyle olmamıştı ve biz eve geri dönerken yürümeyi tercih etmiştik, eve on dakika kala aniden bastıran yağmur sayesinde şuan hafif ateşim vardı ve aldığım ince hırka beni ateşlenmekten kurtaramamıştı.
Bana çorba içiren bir yandan da yanıma kalın bir şeyler almadığım için bir anne edası ile kızan Mehir'e çevirdim bakışlarımı.
"Ama ben nerden bilebilirdim ki yağmur yağabileceğini? Hem ilkbahara girmek üzereyiz ve yağmur yağsa bile fazla bir şey olmaz diye düşündüm. Ayrıca daha fazla çorba içmeyeceğim Mehir."
Dedikten sonra yanım da olan suyu içtim. Biraz hızlı konuştuğüm için boğazım kurumuştu.
" Ne güzel çorba işte Buğlem, neden istemiyorsun?"
"Tamam güzel de biraz bol malzemeli olmuş, hatta o kadar bol malzemli olmuş ki her kaşıktan sonra su içmek zorunda kalıyorum yani Mehir'cim."
Dediğimde Mehir çorbanın tadına bakmış ve haklı olduğumu söyleyip beni uyuyup dinlenmem için yalnız bırakmıştı. Ama ben uyuyacak mıydım? Tabiki de uyumacaktım.
Whattsap'dan 1 mesajınız var!
Anonim; Geçmiş olsun güzellik.
Buğlem; Teşekkür ederim adını bilmediğim anonim. Ama sen bunu nerden biliyorsun?
Anonim; Kuşlar söyledi desem?
Buğlem; Bu çok klişe, inanmadığımı belirtsem?
Buğlem; Cidden hastalandığımı nereden biliyorsun?
Anonim; Whatsapp da durum olarak paylaştığın ayrıca snap olarak attığın o burnunun ve gözlerinin kızarmış olduğu yorgun baktığın resimlerden biliyorum.
Buğlem; Vay canına, ben kendime stalker diyerek sana haksızlık etmişim galiba. Tamam ben ilk okul ögretmenimi annemin 7 sene önceki komşusunun ölen eşinin ikizi olduğunu bulmuş olan bir stalker olabilirim. Ama sen cidden iyi bir stalkersın.
Anonim; Teşekkürler leydim, bunları sizden duymak çok gurur verici.
Anonim; Hem fazla iyi bir stalker olduğum söylenemez, sadece bilgisyar gibi elektronik aletler ile aram iyi.
Buğlem; Gerçekten elektronik eşyalar ile aran iyi anonim.
Buğlem; Kaç gündür konuşuyoruz ve sen benim hakkım da bir çok şey biliyorsun ama ben senin adını dahi bilmiyorum.
Buğlem; Adın ne?
Anonim; Poyraz Ege
Bölümümüz bu kadardı, umarım beğenmişsinidir.
Bu arada sonunda Buğlem anonim'e adını sormayı akıl etti, bu zeka dolu davranışı için bir alkış alalım lütfen.
Neyse, söylemek istediğim bir şey var. Bölümleri kısa yazmaya, kısa derken bu bölüm kadar falan ama okul açılana kadar her gün atmaya karar verdim. Nasıl fikir sizce?
Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen.
Sizleri çok seviyorum ♥
ithaf isteyen varsa söyleyebilirBaya uzattım ama gidiyorum, hoşcakalın ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ; Stalker |Texting|
Novela JuvenilAnonim;Stalker adlı ilk ve tek yarı texting kitaptır. Kopyalanması halinde yasal işlem başlatılacaktır! ------------------------------ Anonim;Selam güzellik. Nasılsın? Kim olabileceğini düşünürken aklıma Derin'in gelmesi ile sırıttım. O bu tarz şey...