Propunerea

203 20 15
                                    

Autoare pov 1

-Am găsit soluția pentru mizeria ce ați făcut-o.zice Nina

-Avem o propunere.spune Angelina rânjind.

-Care ar fi?întrabă fetele, holbându-se la părinți.

-În seara aceasta veți lua parte la o licitație caritabilă.-Nina

-Ce treabă are licitația caritabilă cu ce rahaturi spune presa?!-Lena

-Dragele mele, aceasta nu este o licitație oarecare. În cadrul acesteia vor participa numeroşi miliardari care sunt dispuşi să-şi bage mâna adânc în buzunar pentru a avea onoarea de a lua cina în compania focoasei actrițe a Americii sau a sex simbol-ului Australiei.-Angelina

-Ce?Nu, nu am de gând să îmi petrec seara alături de un boşorog pervers.-Briela

-Adică voi vreți să spuneți că spălăm onoarea familiei luând cina cu o fosilă umblătoare care abea îşi tară băşinile?!-Lena.

Peste cei doi soți se aşeză o tăcere mormântală în timp ce nu puteau nici să-şi privească neveste în ochi fără a rabufni.

- E clar, să mă adopte careva?-Briela.

-Te adopt eu şi fugim în lume!-Lena

-Deci articolul despre orientarea vostră sexuală e adevărat!-femeile.

-Supărarea când îmi vine, rup chiloții de pe mine !!!-Briela.

-Ce?întrabă toți patru la unison.

-Nu o băgați în seamă! Nu a servit shaorma de dimineață. Nu i se învârt bine rotițele când îi este foame.-Lena

După o lungă discuție obositoare, fete cedează acceptând să ia parte la licitație.

Peste ceva timp, în camera fetelor se dezlănțuise al treilea Război Mondial.

-Mama ei de shaorma!mormăie Briela încercând să închidă fermuarul rochiei.

-Şti cumva unde sunt cheile de la maşină?îmtreabă Lena iar Briela ridică din umeri.

-S-ar putea să fie prin şemineu o dată cu ziarul. R.I.P chei. Lamborghini,aşteaptă că venim.

-Frunză verde, foi de tei...să mă fut în ele, chei.zice Lena aruncându-se într-o mare grămadă de haine.

-Asta cutați?apăru Ionuț, mirobolantul văr al Lenei.

-Du-te în clătita mă-tii Produțe. Spune Lena combinând Prodan (Numele de familie) şi Ionuț.

-Produțe?S-a găsit clătita să vorbească. Şi eu credeam că eu sunt aia adormită.

După o lungă bătălie care a avut ca sfârşit redecorarea casei într-un stil haotic, vaza ajungând în agvariul cu peşti şi laptop-ul în frigider, fetele au reuşit să pună mâna pe chei, plecând spre "întânlire mult dorită"

                     ************

Autor pov 2

-Familia Cooper participă la aceată licitație de generații întregi. Subiect înceiat, vă duceți şi punct!urlă Klaus la cei doi frați.

-Tată,avem douăzeci şi ceva de ani în curu' nostru. Avem dreptul la pfopriile alegeri.--Lucas

-E pentru o cauză nobilă, băieți.spune Rebeka, mama băieților, punându-şi în practică puterea de manipulare.

-Nu am chef să văd nişte expirate, etalându-şi ridurile şi celulita pe podium!-Lucas

-Hai frate, dă-o la pace. Nu se poate cu ei.-Christian.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 17, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lesbian or notUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum