- Kook...ezt megtudom magyarázni.
- Hiszen ez...Jung Hoseok! Őt tartóztattam le és ő volt az aki meghalt... a fogdán. - akadt ki Kook.
- Kérlek nyugodj meg! Mindent elmagyarázok.
- Jól van, hallgatlak.
- Ülj le egy kicsit, rendben? - Kook így tett és hegyezte füleit. - Ez a Jung Hoseok... a társam volt. Mindketten Park Jimin emberei vagyunk, ő már csak volt de én sem tekintem már a főnökömnek azok után hogy...na mindegy.
- Nem mindegy! Mindent tudni akarok!
- Legyen! Én mindig felnéztem Park Jimin-re, mindig minden parancsának eleget tettem. A megbízásaimért ő a felelős, senki más. Azonban ez fenekestül felfordult...azóta hogy veled vagyok.
- Ezek szerint ő akarta hogy beépülj közénk?
- Igen. Azt akarta hogy szerezzek információkat arról,hogy mennyit tud róla az FBI és ha nyomozni kezdenek utána, akkor akadályozzam meg. Ezenkívül ő akarta, hogy a bizalmadba férkőzzek de én mindeközben...beléd szerettem és Hoseok valószínűleg, sőt biztos is hogy kémkedett utánam mivel Jimin megtudta hogy egy estét együtt töltöttünk és... táncoltunk is. Most hogy belegondolok, szerintem féltékeny volt és ezért...megerőszakolt ezzel nyomatékosítva hogy csak hozzá tartozok.
- Mi?! Megerőszakolt?!
- Igen. - hajtotta le fejét. - Nem akartam hogy megtudd de...most már mindegy. Nem emiatt az egy dolog miatt gyűlöltem meg hanem azért is mert a nevelőapja megölte a nagyapámat és erről ő mindvégig tudott. Nem akarta, hogy megtudjam. A nevelőapja volt az egykori maffiafőnök, Marsellus Wallace. A nagyapám pedig az egyik bérgyilkosa volt. Wallace-on már nem tudok bosszút állni de Jimin-en igen. Ezért segítettem a nyomozásodat és tereltelek inkább felé mint...felém. Bocsáss meg Jungkook! - Kook szeme kezdett könnyes lenni.
- Árulj el még valamit! Benne volt a kezed... a kamionos ütközésben? - Mileena szeme is könnyes lett.
- Nem foglak becsapni...én...én miattam kerültetek kórházba Taehyunggal. Hoseok intézte a bankrablást én pedig...
- Ne is folytasd! Ennyit akartam hallani. Majdnem megöltél mindkettőnket, Tae hónapokra kómába esett miattad! - kiabálta közben könnyeivel küzdött.
- Tudom és sajnálom de akkor teljes mértékben Jimin befolyása alatt álltam.
- Ezt hozod fel mentségedre? Jimin befolyása alatt álltál...most már sokkal jobban érzem magam. - megcsörrent Hoseok mobilja majd odahajoltak fölé és Kook kivette nadrágzsebéből a telefont. - Ő az, Park Jimin.
- Nehogy fel vedd Kook! - nem hallgatott rá és füléhez emelte a készüléket.
- Hoseok, mi tart már eddig? Ajánlom hogy Mileenával érkezz vissza...
- És mi van ha nem? - szakította félbe Kook.
- Ki beszél? - meglepődve kérdezte Jimin.
- Az aki gondoskodni fog róla, hogy a sitten rohadj meg. - letette.
- Mi a fenét művelsz Kook, elment az eszed?! Ezzel aláírtad a halálos ítéletedet, Jimin rád fog szállni.
- Hadd szálljon! Pont ez a cél.
- Te nem vagy komplett. Most adtál nekem még egy okot hogy miért ne hagyjam életben.
- Megakarod ölni?
- Megmondtam hogy megbosszulom nagyapám halálát és amit velem tett...azt sem hagyhatom büntetlenül. - elszántan hallatta. - De ha neked bajod esne...- megfogta Kook kezét. - Azt nem élném túl.
<a villában>
- Nem tudom mi történt Hoseokkal de nem ő vette fel, szerintem Jungkook volt. Julien! Elemezd a fickó hangját és szólj ha megvan. Biztosra akarok menni.
- Igen uram!
<a hotelban>
- Mi legyen a hullával? Valahogy el kell innen tüntetni. - mondta Kook.
- Nem tüntetjük el. Majd rátalálnak de a kést... - kihúzta Hoseok-ból. - Azt magammal viszem, hogy ne tudják a kollégáid rám bizonyítani.
- Te nagyon furmányos bérgyilkos vagy. - akarata ellenére is elmosolyodott.
- Van olyan aki nem? Örülök, hogy végre láthatom a mosolyod.
- Mileena én nem... - a lány, ujjait Kook szájára tette.
- Ssh...tudod Kook, ráébresztettél arra, hogy nem csak a szavak számítanak. Nincs szükség szavakra ahhoz hogy kifejezzük, hogy éreztessük valakivel a szerelmünket. Újra érezni akarlak! Érezni akarom az ajkaidat az enyémen! - megcsókolta Kook-ot aki nem rögtön de mégis viszonozta a csókot.
Íme az új rész drágáim 😊 Közeledünk a véghez. Komizzatok vote-oljatok 😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Bérgyilkos a szerelmem
Fiksi PenggemarPrológus: Los Angeles kertvárosi részén él Jeon Jungkook. Felesége nincs, sem gyerekei, csak a hivatásának él. 7 éve került az FBI-hoz és azóta szinte ő a legprofibb ügynök. Kollégái néha kissé féltékenyek rá, hogy ilyen talpra esett és minden rábíz...