Ο Ορφέας αισθάνθηκε μίσος για τον Νίκολα που τόλμησε να απλώσει τα χέρια του στην Ηρώ. Η γροθιά του χτύπησε με δύναμη στο σαγόνι του και εκείνος έφυγε με φόρα πίσω παρασύροντας μαζί του κάποιες προθήκες, μαζί με τις μαρμάρινες βάσεις τους. Ο θόρυβος από το γυαλί και το μάρμαρο της βάσης που έσπαγαν πέφτοντας στο μαρμάρινο πάτωμα, ακούστηκε τρομακτικός στο χώρο. Τα φώτα του δωματίου μειώθηκαν.
Ο Λήο κρατώντας στην αγκαλιά του την Ηρώ κατευθύνθηκε προς την κατεστραμένη πόρτα.
Ο Νίκολας βλέποντας τον όρμησε προς το μέρος του, αλλά ο Ορφέας μπήκε μπροστά του και τον ξαναχτύπησε πετώντας τον πάλι στο πάτωμα και καταστρέφοντας ακόμη περισσότερες προθήκες. Ο Λήο κατόρθωσε να φύγει την ώρα που ο Ορφέας φώναξε στον Νίκολα: " Ο μόνος λόγος που δε σε σκοτώνω, είναι οτι ο Στέφαν δεν μου το επιτρέπει. Μην τολμήσεις να απλώσεις ξανά το χέρι σου πάνω στην κόρη του, γιατί αν της συμβεί κάτι, δε νομίζω οτι θα σε λυπηθεί όπως όταν προκάλεσες το θάνατο της γυναίκας του. Η Ηρώ, αν τελικά πάρει ο Στέφαν το θρόνο, κάποια στιγμή θα γίνει η αρχηγός στον κόσμο μας."
"Ορφέα μη νομίζεις οτι επειδή είσαι το χαιδεμένο παιδί του βασιλιά και ο έμπιστος του Στέφαν είσαι άτρωτος. Έχω καταλάβει ήδη οτι γλυκοκοιτάς τη Ηρώ και την θεωρείς νύφη σου αλλά μάντεψε... Είναι και δική μου νύφη. Το μόνο λοιπόν που μένει είναι να γίνει δική μου. Μετά δεν θα μπορεί τίποτα να μας χωρίσει και έτσι θα σταματήσει και η διαμάχη για την διαδοχή. Όπως καταλαβαίνεις ο στόχος μου πια δεν είναι να την σκοτώσω αλλά είναι πολύ πιο ευχάριστος και μη νομίζεις οτι κάποιος σαν εσένα μπορεί να με εμποδίσει."
Ο Νίκολας τυλίχτηκε στις σκιές και εξαφανίστηκε.
Ο Ορφέας σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκε στο αυτοκίνητο που τον περίμενε ο Λήο με την Ηρώ.
"Κατέβα και ακολούθησε τον Νίκολας. Δεν θα σταματήσει να προσπαθεί να πάρει την Ηρώ κοντά του."
Ο Λήο εξαφανίστηκε.
Η Ηρώ στράφηκε προς το μέρος του και τον κοίταξε. Της είχε λείψει ο Ορφέας. Εκείνος δεν έβαλε μπρος αλλά γύρισε και την κοίταξε: "Γιατί έφυγες; Δεν ήξερες οτι κινδυνεύεις;"
Η Ηρώ χωρίς να του απαντήσει, άπλωσε τα χέρια της και έπιασε το γιακά του πουκαμίσου του. Μετά τον τράβηξε με όλη της την δύναμη προς το μέρος της ώσπου τα χείλη του κόλλησαν πάνω στα δικά της. Άρχισε να τον φιλάει παθιασμένα. Τα φιλιά του Νίκολας πριν από λίγο δεν συγκρίνονταν με τίποτα με τα φιλιά του Ορφέα. Πέρασε τα χέρια της μέσα από το πουκάμισό του και χάιδεψε τους σκληρούς του μυς.
YOU ARE READING
ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑ
VampireΜια γυναίκα φτάνει σε ένα δημόσιο νοσοκομείο σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Γεννάει ένα κοριτσάκι. Το μωρό είναι νεκρό. Ένας άντρας από την φυλή των βρυκολάκων, μπαίνει στο δωμάτιο και επαναφέρει στη ζωή το παιδί, δαγκώνοντάς το και δίνοντάς του σταγόν...