Prolog

9 1 2
                                    

16-ročná stredoškoláčka Líza býva v malej dedine na východe Slovenska. Má 1 staršieho brata Mareka, ktorý neprepásol ani jednu party, ktorá sa v okolí konala. Líza je veľmi tichá, nedáva na seba veľa pozornosti ale Marek je opak jej. Čo sa bude diať cez letné prázdniny keď ich rodičia odídu na dovolenku bez nich? 

                                                                                              Časť 1

30.6.2017-Koniec školského roka a ja sa už teším keď budem znova chodiť do školy. Cez prázdniny sa len nudím a neviem čo mám robiť. Tieto budu trvať 2 mesiace a ja sa nudím už teraz. je 19:30 a ja znudene ležím v obývačke pri televízií a s ventiláciou. V televízií práve idú Simpsonovci. Moja najobľúbenejšia  kreslená rozprávka na ktorej sa vždy zabávam. 

Rodičia sú ešte v práci a môj "najobľúbenejší" brat je určite niekde von z tými svojimi kamarátmi ktorý rozum je menši ako bedmintonová loptička. 

Vyberiem si mobil z vrecka. Práve mi prišla správa od mojej najlepšej kamarátky Sofii. 

Ahoj Líza :) Asi budeš dosť smutná ale odchádzam na celé 2 mesiace do Londýna. Mama tam má sestru a dlho sa nevideli. Chcela som ostať doma ale rodičia mi to nedovolili...Prepáč :(

Ahoj :) To nevadí :) nejako to už bez teba prežijem :) Dávaj si tam pozor! A uži si to!!!! 

S otvorenými ústami som čítala túto spravu. Super prázdniny bez mojej Sofi. Čo sa môže ešte stať? 

Odložila som si mobil do vrecka a premýšľala  aké budu tieto prázdniny. Z môjho premýšľania ma vyrušil Marek. 

,,Ahoj ségra. Som doma." Kričal Marek z chodby a popri tom sa vyzúval. 

,,Ahoj. Ako bolo?" Zvedavo som sa opýtala.

,,Bola sranda. Ale idem do sprchy som strašne spotení a unavený." Dopovedal a išiel hore schodmi do kúpeľni. ,,Lízi?" Zakričal z kúpeľni.

,,Áno?" Zvedavo sa opýtam.

,,Rodičia kedy prídu?"  Pýta sa.

,,Neviem." Odpovedala som no v tom zazvonil zvonček na dverách. Vstanem a otvorím dvere. V tej chvíli ako som ich otvorila bola som celá mokrá a počula som len....



Šialené leto s bratomWhere stories live. Discover now