Dupa partea de mai devreme niciunul din noi nu a mai spus nimic, intram amandoi in casa, el nu apuca sa spuna ceva ca eu fug la mine in camera si incep sa fac chestiile alea de la H2o ,nu merge! sa-mi imaginez ce se va intampla cand voi merge la baieti jos ,presimt ca joaca Fifa. Cobor scarile si nu e nimeni ,oricum nu aveam chef de ei. Ma trantesc pe canapea fara sa ma uit ,e ceva ciudat ,acel lucru ciudat se ridica si eu cand cu fata de parchet ,nu au bani de covoare? Ridic privirea si vad Niall cat de cat nervos.
-Surioara draga ,fii atenta ,imi spune grijuliu si din instinctul meu tampit imi pun mana pe fruntea lui. Curvă handicata si avortata ,incerc sa fiu bun cu tine dar tu ce faci?imi bag p*la(asta nu scriu) ca tu nu esti crescuta de mama! AUCH!
-Nu mai suport ,ce dracu' ai cu mine? Nu sunt curva ca fratele meu care se f--e cu cate una in fiecare seara ,curvar ai fost si vei fi mereu asa ca sa nu-mi dai mie lectii de buna purtare ,ca ii spun lui Jade!
-Nu ai indraznii ,spune el printre dinti.
-Ba da ,piedicile tale m-au facut sa-mi dau seama ca sunt mai tare ca niciodata!ii spun eu increzatoare iar el ridica mana sa ma plezneasca dar cineva ii prinde mana ,erau baietii cu Perrie ,Jade si Kiiara . Iar cel care ia prins mana era Louis. Fetele ma duc sus asezandu-ma pe pat.
-Imi pare rau, Jade ,ca ai aflat asa...
-Stiam ca ma inseala, dar vroiam sa vad pana cand.
-Oh.
-Avem o stire, credem ca cineva te place.
-Daca ma place cineva ling televizorul si crede-ma e plin de praf.
-Bine..credem ca Louis te place!
Louis POV
Arghh,Niall a vrut sa de-a in fata mea! Exact simt ceva pentru Sabrina ,mai mult decat prietenie.
-Bine.. credem ca Louis te place!tipa Perrie in camera Sabrinei.
-Aha si eu sunt sora lui Calum Hood!
-Am vrea noi.. Fetele sunt ciudate. Ii suna telefonul Sabrinei ,stiu ca e telefonul ei pentru ca e singura fata din casa asta la care soneria de apel este "I Love It Loud" de la Kiss.
Alo ,Simon ,da ? Chiar el este fratele meu? Multumesc!!
-Cine este fratele tau?
-Secret .Nu spun pana nu sunt sigura.
Ma trezesc din transa si ma intorc ,eu vazandu-l pe Liam.-O placi ,nu?
-P.Pe cine?
-Nu te face ca nu stii.
Peste 4 ore.
Stau cu Liam de cred patru ore!! Imi spune ce am de castigat daca ii spun Sabrinei ca o plac.-Pentru tine e usor de zis ,ea ti-a spus tie ca te iubeste.Usa se deschide si pe usa intra ..
---venus,mai ai sfaturi?sper ca ti-a placut capitolul si soer ca e mai bun decat cel trecut.
CITEȘTI
WHO IS MY BROTHER!?
Fiksi PenggemarSabrina este o cantareaţă putin cunoscută dar in acelasi timp și sora lui Niall Horan,viata i se schimbă cand află că e sora altcuiva.. Cartea poate conţine limbaj licenţios si greseli gramaticale.