Her Şeyin Başlangıcı

12 1 0
                                    

     Harley:

Nasıl olur da Joker gibi birine aşık oldum ki anlayamıyorum o kadar ahmak mıyım.Artık dayanamıyorum beni sürekli öldüresiye dövüp her günün sinirini benden çıkarıyordu.Sanırım ruhumu teslim ediyorum, çünkü gözlerim kapanıyor.

   Joker: 

Onu yine öldüresiye dövmüştüm.Bu gün yine bir kumar oyunu kaybettim.Artık bir arabam da yok.Ben ne yapacağım.O sırada bunları düşünürken az önce ölüme terk ettiğim Harley aklıma geldi.

-Hadi ama  Harls şaka yaptığını biliyorum.

Ses yoktu.Nabzına baktım çok yavaştı.Hemen bir doktor çağırdım.10 dk içinde doktor geldi.Ve Harley'i muayene etti.Sonuç çok kötüydü.Onu döverken attığım bir tekme diyafram ve kalbinin arasına gelmiş.Açıkçası kalbi zarar görmüş ve çok yıpranmış.Hastanede ameliyat olması gerekiyormuş.Ama artık bir arabam yoktu.Bu yüzden bir ambulans çağırdım.Onu alıp götürdüler.Ben ne yapıyordum sürekli Harley den sinirimi çıkarıyordum ama o beni hala seviyordu.Ve bana önem veriyordu.Ama ben bir kötüyüm.Ve ben herkese zarar veririm.Beni sevmemeliydi.

   ARKADAŞLAR BİLİYORUM UZUN ZAMANDIR HİKAYE GELMİYOR SEBEBİ OKUL İLE ALAKALI                                AMA YENİ KİTABIMI VOTE LEYİP YORUM YAZARSANIZ SEVİNİRİM.

Seni Seviyorum Puddin!Where stories live. Discover now