Hey. Eu sunt Sky , o fata de 14 ani care locuiește în Constanta .Dacă va întrebați dacă i.am văzut pe Munteni.. Nope. .. și nu cred ca o sa îi văd vreodată .. Nu sunt o fana înfocata. . Doar îmi place sa mă uit la videoclipurile lor ...
Mda.. Azi , la noi în Constanta va fi un fan meeting .O sa merg și eu fiindcă nu am ce face acasă . Evenimentul este la 16 așa ca mai am 2 ore sa mă pregătesc . Îmi sunt bff-ul sa o întreb dacă vine și ea la meeting , răspunsul fiind afirmativ .Ok. . Ma duc sa îmi fac un dus , după mă pregătesc imbracandu-ma într.o pereche de blugi negrii, un tricou cu o bufnita și conversii mei negrii . Ies pe ușa și îmi văd sysu' .Ne salutam în felul nostru apoi mergem la eveniment .
* La eveniment *
Sunt foarte mulți fani . Pe scena urca Vlad Munteanu . Omfg!!!! Ce drăguț arata în realitate .. Începe sa cânte Rap Batell cu Selly. După ce se termina evenimentul , pe umărul meu simt o mana calda .Mă întorc brusc și în spatele meu era .....Vlad ... Omfg!!
V ( Vlad) : Bună! Eu sunt Vlad ..
E (Eu): Bună! Eu sunt Sky ..
V: Ai vrea sa mergem mâine la un suc ?
E: Desigur .. Uite nr .meu de telefon : 0757******...
V: Mersi.. O sa te sun dimineață !
E: Okey .. Pa Vlad ..
V: Pa Sky ..Hey.. Ăsta e primul capitol din aceasta carte mirobolanta .. Ne vedem în capitolul viitor .. Pa ♡♥
CITEȘTI
Stay with me // FF Vlad Munteanu ♥
Teen FictionViața ei se schimba radical când îl întâlnește la fan meeting ...