Sen bana geleli tam tamına 1135 gün oldu

75 7 4
                                    

Seviyorum... İçim yana yana delilercesine seviyorum hemde... Sana ilk defa duygularım olduğunu hissettiğim gün,ilk defa birisinin gülüşünde kaybolduğunu anladığım gün 15 Ağustos 2014... Kabullenmek istememiştim,korkmuştum.Seni kendime ciddi olarak yakıştıramazdım.Kurtulmak için başladığım bu küçük oyun git gide tehlikeleşiyordu.Sana anlamını bile bilmediğim sevgi cümleleri dökülüyordu ağzımdan.

Kendimde anlamadığım birşey vardı;sana olan hislerimi inkar etmeye çalışırken aynı zaman da sana yaklaşıyordum.Bazen çift karakterli oluyordum;bazı hareketlerimi kontrol edemiyordum.Seni özlediğimi söylüyordum neden yapıyordum bunu?

Artık saçma bir şekilde başladığım bu oyunu bitirmeliydim.Ben sana göre değildim...

Seninle başladığım bu küçük oyun beni daha da sana iter olmuştu.Benim sana iyi gelmediğim gibi sende bana iyi gelmiyordun.Asla kabullenmek istemiyordum sana olan duygularımı.Neden yapıyordum bunu?

Kendime kızıyordum neden bu oyunu başlatmıştım?Rüyalarıma girme diye yaptığım bu oyun rüyalarımdan hiç çıkmamana sebep olmuştu.Neden heyecan arıyordum?Belki de heyecan arayışı değildi bu,belki de kaderdi...
Sen benim kaderim olan kişiydin...Ama yaşlarımız,yaşam tarzlarımı ve yaşam yerlerimizi buna izin vermiyordu.

Sonra Krystal ile olan ilişki meselen ortaya çıkmıştı.Artık tamamen emindim ben senin seviyordum bu ilişkiyi desteklesemde bir yanım hep kırık kalıyordu.Bu yüzden seni Krystal'in eline bırakmıştım.Zor da olsa yapmıştım bunu seni başka bir kız ile düşünemezken Krystal ile olduğunu düşününce içim rahat oluyordu.Ya da ben öyle sanıyordum...

Artık anlıyordum,neden seninle bu saçma oyuna kalkıştığımı.Rüyamdan çık veya başka birşey için değildi.

Çünkü sen benim kaderimdin... Doğru olan bizim beraber olmamızdı.Ama dedim ya Jongin yaşam koşulları olsun yaşadığımız yerler olsun yaşlarımız olsun olmuyor.

Seni artık tam olarak tanıyordum.Ne tuhaf değil mi?Ben seni bu kadar iyi tanırken sen beni tanımıyordun bile...

İşte tam bugün sen bana geleli tam 1135 gün oldu.Tam Tamına 3 yıl...

Seni her zaman seveceğim Kai,belki bir gün bunları sana anlatma şansım olur.O zaman bana kızma...Böyle yaptığım için beni affet...

------------++++++++----------------------------+++++++--------------+++++++

Dünyaya iki farklı insan geldi;Biri dünyanın öbür ucundaydı,biri diğer ucunda.İkisinin yolunu kesiştiren tek bir neden vardı;Kader...

İki tür kader vardı;Biri doğuştan yazılan,biri kendiliğinden yazılan.Bunlara verilen iki de isim vardı;doğru yolda olana"alın yazısını yaşayan"yanlış yolda olana "kötüyü seçen" denilen.

Önümde iki yol vardı;ben kimdim,alın yazısını yaşayan?kötüyü seçen?

Bu saçma oyuna başlamamın tek nedeni EXO'nun ilk dinlediğim şarkı Overdose'da Kai'nin saçları ve gözleri aklımda kalmıştı.Hep rüyama giriyordu bende araştırdım ve eğer kendi zihnimi seviyorum diye kandırırsam unutabileceğimi sandım ama olmadı işte...

(Uyarlanmıştır!!!! alıntıdır!!!!)(!)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umudum  TükenenirkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin