2 dagen later op de bus naar Frankrijk ,
Femke ,
We zitten nu zo een uurtje op de bus naar het zuide van Frankrijk. Het is hier een toffe boel met de mensen die niet slapen natuurlijk. Alleen ik Robin, koen, obi en Eric zijn wakker. Patrick en de chef rijden met de bus ze wisselen elkaar af. Omdat er geen van de vrouwen wakker is ga ik ook maar wa proberen te slapen. Ik leg me tegen Robin en hij doet zijn sterke arm rond mij. Niet veel later val ik in slaap.
Robin ,
Femke is net inslaap gevallen. Dus we doen allemaal wat rustig aangezien alle vrouwen slapen. Mannekes 10 minuten pauzen over 20 km. Riep de chef door de bus maar aangezien alleen de manne wakker waren hoorde de vrouwen het ni. Na 20 km te rijden komen we aan op een tankstation. Ik maak voorzichtig Femke wakker voor haar benen eens te strekken. Iedereen doet het zelfde als mij. Fem wakker worden schat. Mmmh mompelde ze. Ze word stilaan wakker en zei ; zijn we er al ? Nee schat we zijn even gestopt voor de beentjes te trekken. Na de pauze zijn we verder vertrokken. Hoelang moeten we nog rijden ?! Riep Floor die nu naast Femke zat. Nog 6 uur Floor ! Riep Patrick van achter het stuur. Gaat alles goed daar vanachter ?! Riep tineke naar haar kinderen die vanachter in de bus zaten. Ja hoor mama we zijn film aant zien. Riep Elise. Veel mensen vragen af waarom het gemakkelijk is om ze uiteen te houden das gemakkelijk Elise heeft heel lang bruin haar en blauwe ogen en Elina heeft normaal lang bruin haar met blauwe ogen dus we houden ze uiteen door het haar. Zei koen trots. We hebben de meeste tijd van de rit geslapen en gelachen en mee gezongen met de radio. Na een vermoeiende 6 uur rijden zijn we eindelijk in Cap d'agde. Aangekomen. Onze kamping heet Les 7 fonts. Het is een mooie kamping en er is een busje dat naar de zee rijd. Aangezien het nog maar 14 uur is besluiten we ons in te checken en daarna als alles in de caravans staat besluiten we wat te zwemmen want het is hier 40 graden kei warm dus.
Koen ,
Wie komt er mee van de glijbaan ?! Roep ik eigelijk toch wel luid. Iedereen ging mee buiten de chef en Patrick die zijn war in de koude jacuzzi gaan zitten. En aangezien het na de zomer vakantie is is het hier heel rustig. Na we een paar keer van de glijbaan's zijn gegaan gingen we naar het grote zwembad. We sprongen er in en blijkbaar kon alleen Femke daar staan van de vrouwen en alle mannen natuurlijk. Hoe diep is da hier ?! Riep Floor in paniek omdat ze de boden ni kan raken . Het is hier. 1,50 m. Ma ik ben groter dan da ! Da klopt ni das hier dieper ! Riep tineke. Ik zwom naar tineke en duwde haar kopje onder aangezien ze hier ook niet kan staan is dat heel simpel. Baetens !!! Riep ze als ze boven kwam. Ik zwom weg naar het stuk dat zij ook kon staan. Maar die krijg je terug ! Zei ze toen ze voor me stond. Ze probeerde me onder te duwen maar aangezien ik sterker was dan zij ging da ni ik pakte haar handen vast en kuste haar. Zo
beter ? Zei ik na we loste. Ja veel beter. Zei ze en gaf me nog een kus. We speelde nog wat met een bal tot de redders zeiden dat het zwembad ging sluiten. Het was blijkbaar al 19 uur. We moeten de caravans nog indelen. Zei de chef. We hebben een caravan van 4 dus daar kunnen tineke koen Elise en Elina in zei de chef. Dan 1tje van zes die zal voor jullie zijn want ik en Patrick nemen die van 2 zei hij daarna nog.Femke ,
We komen aan in onze caravan. Tineke en koen en hun kindjes caravan staat over de onze. En die van de chef en Patrick staat verderop. We gaan naar binnen en zette alles open omdat het er stonk. We gingen kijken naar de kamers er was er 1 met een tweepersoonsbed en dan in de andere kamer waren er 1 enkel bed en een stapelbed en er moest 1 iemand op de bank slapen. Wie gaat er waar slapen ? Vroeg ik. Ik kan ni in da stapel bed en Robin ook ni zei ik direct erna want die bedden waren echt klein. Ja zal ik dan wel vanboven slapen zeker. Zei Floor. Dan ga ik wel onder u liggen zei Brigitte dan zal ik da enkel bed nemen zei ik. Ja Eric gij zult op de bank mogen slapen lachte Robin. Aa oké geen probleem zei Eric. We installeerden ons en gingen dan slapen het was een vermoeiende dag. Ik lag in mijn bed en mijn voeten kwamen over de rand. Da bed is hier te klein !! Roep ik geïrriteerd. Floor en Brigitte lachten. Jaja lach maar jullie zijn ni zo groot eh. Waarom schatteke ? Riep Robin vanuit de andere kamer . mijn voeten komen over die rand !! Trek u benen dan op ! Riep obi al lachent. Jaja tis al goe Slaapwel !!! Riep ik. Ineens stonden alle mannen in onze kamer. Robin kwam naar mij hij gaf me een kus Slaapwel mijn prinses. Zei hij en was weg obi deed hetzelfde bij Floor. En Eric wouw Brigitte een kus op de wang geven laar Brigitte dacht er anders over ze kuste hem op de volle mond. Slaapwel mijn schatje zei Eric na dat ze loste Slaapwel lieverd. Zei Brigitte en Eric verdween ook weer. Zijn jullie samen ? Vroeg ik aan brigitte. Jep we wouden het geheim houden maar ik kon het ni meer. Alle proficiat zei Floor in mijn plaats. Danku en Slaapwel zei Brigitte Slaapwel. Zei ik en Floor terug en zo vielen we in slaap.
----/////-----
Hopelijk goed
Xx Elly
JE LEEST
De buurtpolitie : echt of niet ? Deel 2
FanfictionDit verhaal is het vervolg van echt of niet ? Dit verhaal gaat meer over Robin en Femke dan over koen en tineke het speel zich zowat af rond de tijd na tineke haar bevalling van de tweeling Ook in dit verhaal gebeuren leuke spannende en erge momen...