~Kezdetek~

10 1 0
                                    

A nevem Maya Khalifa.Los Angeles legnagyobb bűnbandájának a főnöke az én szeretett nagyapám.A szüleim már kiskoromban meghaltak és az ő gondjaira bíztak.Tony Khalifa a Califas bűnbanda főnöke,az én szeretett nagyapám.Kiskorom óta benne vagyok a dolgokban.Mindenre megtanított.Felkészített arra,hogy egy nap átvegyem a vezetést.20 éves vagyok.Tony házában élek amit inkább palotának neveznék.Hatalmas,mindennel felszerelve amit csak kívánhat egy ember.Fegyvertartási engedélyem van már 18 éves korom óta.Az ajándékom a 18. Szülinapomra egy aranyból készített pisztoly volt.

Egy nap arra ébredtem,hogy a személyzet jobbra-balra szaladgál a házban majd kicsapódik a szobám ajtaja.Morogva fordultam meg és húztam fejemre a takarót.

-Kisasszony,az főnök önt hivatja.-mondta idegesen az ujjait tördelve.

-Hány óra van?-kérdeztem morcosan ledobva magamról a takarót.

-Reggel fél 10.-mondta egyszerűen.Valami baj lehet,hogy ilyen korán kéret Tony.Nem tétováztam.Magamra kaptam egy ruhát majd siettem is be Tony szobájába.

Az ajtót lassan nyitottam ki majd bizonytalan léptekkel haladtam Tony ágya felé.Toyn az ágyában feküdt,elég sápadt volt.Tudtam,hogy valami baj van.

-Jó reggelt!-mondtam tisztelettel Tonyra nézve.

-Neked is egyetlen,kedves unokám.-mondta nehézkesen egyet-kettőt köhintve.

-Valami baj van?-lépdeltem az ágya felé majd kezeim közé vettem egyik kezét.

-Tudod drága Maya,már rég beteg vagyok.Nem gondoltam,hogy ilyen hamar utam végére érek.Pár órám vagy percem van még hátra.-mondta nehézkesen.

-Nem halhatsz meg.Nem hagyhatsz magamra te is.-mondtam miközben szemeim megteltek könnyekkel.

-Sajnálom egyetlen kisunokám.Én sem szivesen hagylak magadra.-mondta miközben vért köhögött fel és erősebben szorított rá kezemre.

-Életben fogsz maradni.-mondtam neki erőteljes hangon.

-Sajnos nem így megy ez.De mielőtt meghalok mondani szeretnék valamit.-mondta egyre halkabb hangon.Én csak megszorítottam kissé kezét amivel jeleztem,hogy mondja.

-A Califas vezetése rád marad.De nyugodtan megyek el,mert tudom,hogy nem is kerülhetne job kezekbe mint hozzád.Mindenre megtanítottalak.Kívánok neked sok sikert és elsőként gratulálok ahoz,hogy mostmár főnök vagy.-mondta majd enyhült szorítása és hangja is egyre elhalóbb lett.Simogatni kezdtem kezét majd kiengedtem könnyemet.Sietve csúsztak le arcomon a sós könnycseppek.

-Igérem neked,hogy nem fogok csalódást okozni.-suttogtam oda a már élettelen Tonynak.Puszit nyomtam homlokára majd a személyzet után kiáltottam.Sietős léptekkel jöttek be a szobába majd mikor látták,hogy sírok elszörnyedtek.Ránéztek az élettelen testre majd szóltak,hogy menjek ki még mindent elintéznek a temetéshez.

Kimentem a szobából majd kisiettem a belső kertbe.Leültem a hintaágyra.Felszárítottam könnyeimet majd telefonomat halásztam ki zsebemből.Ránéztem az órára.12:40.Este össze kell hívjam a bandát,hogy bejelentsem új főnökük van.Nem tudom,ha el fognak fogadni egy 20 éves lányt egy bűnbanda élére.De majd megmutatom nekik,hogy jobb vagyok ebbe mint ők.A legjobbtól tanultam.

Egy fél óra múlva bementem szobámba majd levettem a szekrényről egy Cuaba-t majd vettem gyújtómat és kimentem a teraszra.Leültem a napozó ágyra majd meggyújtottam szivaromat.Mélyeket szívtam belőle és élvezettel engedtem ki a sűrű füstöt.Még henyéltem kicsit a teraszon majd telefonom kijelzőjére néztem.Ideje lenne készülődni estére.

Lassú léptekkel szeltem át szobámat majd betoppantam a fürdőbe.Előkészítettem a jakuzzit majd megszabadultam ruháimtól.

Egy ideig élveztem a jakuzziban töltött pillanatokat egy üveg Absolut Vodkával,majd mikor kiürült az üveg a jakuzziban töltött élvezetes pillanatoknak is véget vetettem.

Egy testem köré tekert törülközővel léptem ki fürdőmből.Megindultam a gardróbom felé.Beírtam a kódot majd kinyílt előttem az ajtó.A gardrób egyik sarkába sétáltam majd magamhoz vettem egy fekete shortot egy bordó pólóval.Pár lépést tettem a cipős polcig majd leemeltem egy fekete szegecses magassarkúmat.Még lekaptam egy fekete kalapot is az egyik polcról meg egy fekete harisnyát is majd kimentem a szobámba és magamra vettem a kiválasztott darabokat.Még pár kiegészítőt magamra aggattam majd késznek nyilvánítottam magam.Beálltam az égesz alakos tükröm elé és végignéztem magamon.

Beálltam az égesz alakos tükröm elé és végignéztem magamon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nem olyan feltűnő.Senki sem fogja észrevenni a járó-kelők közül,hogy ki is sétált el mellettük.-gondoltam majd mentem is kifele szobámból.

-Ha jobban belegondolok kocsival kéne menjek.-ezzel a gondolattal mentem be a garázsba majd leakasztottam a kulcsok közül a kedvencem kulcsát.Egy matt fekete Audi R8-as ami tuningolva volt.

Egy matt fekete Audi R8-as ami tuningolva volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bepattantam majd indítottam is a motrot.Nem akartam túl feltűnő lenni így szabályosan vezettem.(még így az elején ne keltsek feltűnést.Később úgyis sok bajt fogok még okozni a rendőröknek).

Egy fél óra vezetés után megérkeztem a Sky Bar elé,ami amúgy Tonyé volt de már az enyém.Itt szokott összegyűlni a banda.Minden megbeszélésnek itt volt helye.Félve léptem ki a kocsiból.Kissé remegő kezekkel átadtam a kulcsot Ben-nek,hogy leparkolhassa kocsimat majd megindultam az ajtó felé.

Vajon mi fog rám várni?Elfogadnak majd?Vagy előbb bizonyítanom kell nekik?Talán még az életemre is fognak törni,hogy megszerezzék maguknak a Califas vezetését?

Minden esetre nem okozhatok csalósádt Tonynak.Tudom,hogy figyel engem a pokol mélyéről.Akármi is lesz meg fogok bírkózni vele.Erős vagyok.Mindenkinek megmutatom,hogy vagyok olyan jó mint amilyen Tony volt.Vagy talán még jobb is és kegyetlenebb.De egy bíztos ha valaki el fog árulni nem leszek könyörületes vele.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 22, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CalifasWhere stories live. Discover now