Časť 2

11 1 0
                                    


  ,,Neviem." Odpovedala som no v tom zazvonil zvonček na dverách. Vstanem a otvorím dvere. V tej chvíli ako som ich otvorila bola som celá mokrá a počula som len....len záchvat smiechu od Marekových kamarátoch. 

Marek rýchlo zišiel dole. ,,Vy ste normálny?! Vrieskal po Samovi, Dominovi. Bol tam ešte jeden chlapec ale toho som videla dnes po prvý krát, asi nejaký nový. 

Vyšla som hore schodmi a išla sa prezliecť. Obliekla som si moje obľúbené fialové pyžamo a zišla naspäť dole. Sadla si do kresla a prepínala televízne kanáli.  

22:30- Išla som vypnúť televíziu keď v tom prišli domov rodičia. ,,Ahoj Lízi. Čo ešte nespíš?!" Opýtal sa otec hneď keď ma zazrel v obývačke. 

,,Práve som sa chystala." Vypla televíziu a išla sa pozrieť čo kúpili. ,,Tak čo ste fajnového kúpili?" Zvedavo sa opýtam rodičov a pomáham odkladať nový nákup. 

,,Tak! Aké bolo vysvedčenie?" Opýtala sa zvedavo mamka. 

,,Dobré jednu dvojku som mala inač samé jednotky." Hrdo som odpovedala. 

,,Kiež by to aj také bolo aj u Mareka." Skleslo povedal otec. Dopovedal otec a hneď som počula dupot dole schodmi. 

,,Ahojte moji milovaný rodičia. Ako bolo v práci?" Zaujímavo a prefíkane sa pýtal Marek. 

,,Čo chceš?" Opýtal sa otec a sadol si na stoličku. 

,,Viem nemám najlepšie vysvečko ale chcem by som ísť s kamarátmi na takú túru. Len si predstavte stany, príroda, čistý vzduch, hrady, plno zážitkov." Usmial sa na nás a celý zasnený si to predstavoval. 

,,V tom musí byť nejaký  háčik." Povedal otec podozrivým tónom. ,,Idem si ľahnúť a zajtra ti  odpoviem."Povedal otec a išiel hore do spálni. 

RÁNO- ,,Tak ako oci?" Opýtal sa zvedavo Marek pri ranajkách. 

,,S mamkou sme sa zhodli na tom, že...



Šialené leto s bratomWhere stories live. Discover now