37.

358 49 7
                                    

Sitis  izgleda puno bolje

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Sitis  izgleda puno bolje. Kosa mu je posvijetlila i oči su  puno svjetlije. Ne mogu raspoznati tu nijansu, ali bar nije više ona demonski crna. Polako se vraća u život. Uradit ću sve što treba da ga vratim potpuno.

 Jučer su se vukovi okupili i dobili svoj lijek protiv bolova

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

 Jučer su se vukovi okupili i dobili svoj lijek protiv bolova. Bilo je smiješno gledati gomilu ljudi kako rastroćkani leže na zemlji, nakon što su im se kosti pretvorile u žele, ali vidjeti ih zadovoljne bilo je divno. I ja sam bila sretna. Pomogla sam im i pomagat ću i dalje. Svi koji budu željeli moći će se riješiti bola. Norah će se za to pobrinuti.  

Svi se pripremamo za sutra. Inima je sredila čini koje će Sitisa i mene držati uspavanima neko vrijeme, kad nas oboje Thunder i Storm predaju Rele. Nadam se da će sve ispasti dobro.  Nox je potpuno spreman za ono što treba učiniti. Znam da je nervozan iako se dobro pretvara da je hladan.

Sutra je veliki dan za nas. Sve kreće sa zalaskom sunca. Rele ne smije posumnjati da je Nox drugačiji i da može hodati po suncu. Sitis također. Iako će biti komiran, sunce bi ga svejedno trebalo spržiti. Sve mora biti nimalo sumnjivo. Nox će se uvući u njezine odaje dajući joj Sitisa i mene, u zamjenu za jednu noć provedenu s njom. Tada, kad joj bude sasvim blizu, moći će je ubiti. Svjestan je onoga što mora učiniti i nije ga strah, samo je jako nervozan. Larissa i ostali bit će preobraženi kad krene napad. Oni su moja mala vojska s kojom se ponosim. Uspjet ćemo, sigurna sam.  Stiskam se još čvršće uz Sitisa, a on obavija ruke oko mene ušuškavajući me u svoj zagrljaj. Otkako sam opet uz njega ni jednom ga nije povuklo crnilo i svi su jako sretni zbog toga. Da sam bila pametnija nisam to trebala ni dopustiti. Sada moram dati sve od sebe da ga vratim sebi. U svjetlo.

- Bit će sve u redu, Princezo - tiho mi šapuće. - Nox će uspjeti. Ne može mu ona nauditi, ne može ga ubiti, razumiješ? On je u velikoj prednosti. Ne brini se. Planiram ovo godinama. Izmijenio sam desetke planova, ali svi su u jednom isti. Nitko od mojih neće biti doveden u opasnost, i Nox na kraju ostaje pobjednik.

- Ovo je veliki trenutak za sve nas, Sitis. Sve se mijenja. Novo vrijeme za vampire, novo vrijeme za vukove, a Nox i ja vladari smo jednog naroda. Možeš li to vjerovati? Jesi li ikada mogao zamisliti da ću ja vladati vukovima?

🌞Solis et Lunam🌛 🔚Onde histórias criam vida. Descubra agora