Hali :P
Most így nyár végén kitaláltam, hogy én nem igazán szeretnék itthon maradni, de így lassan a 17 felé közeledve nem is költözhetek ki egyedül, mivel először is a szüleim nem beszélnek semmilyen idegen nyelvet, másodszor nincs semmilyen rokon vagy jó barát akihez költözhetek.
Persze nem most találtam ki, hogy kimennék, csak már igazán kezdek besokallni itthon, szóval amit kitaláltam (valójában), az az, hogy elmennék cserediáknak (igazából erről a témáról szerettem volna beszélni).
Szóval ez nem egy olcsó dolog, és nálunk sem terem pénz a fán, és az olcsóbb (10 hónapos= 1 tanév) 2 millától kezdődik, amiben a repcsijegy, az iskolai tankönyvek meg az ottani iroda fenntartása van benne. És mi nincs? Hát a szájba... rágott zsebpénz? Hát ugye *hiszterikus nevetés* 10 hónap alatt azért lehet hogy kellene egy icipici zsebpénz... vagyis inkább sok.
A másik hátulütője, hogy van egy egyetemista tesóm, aki albiban lakik, plusz tandíjat kell neki fizetni meg azért egy autó sem ártana szegény gyereknek, stb...
Én meg nem igazán akarom leterhelni a családi kasszát milliókkal, ezért elkezdtem dolgozni, de a fizetésem lókuki se, esetleg ha éjszakasra mennék.. de ugye 18 sem vagyok😂😂
Úgyhogy most ott járok, hogy csak 2 év múlva tudok kimenni, de addig hatszor fontolom meg az öngyilkosságom (just kidding)
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok (már aki ezt elolvassa lol), hogy valaki innen volt e már cserediák, vagy bármilyen tapasztalata van e ebben?