Resim Deniz :)
--------Aytül--------
Şu sınav haftası bittiği için çok mutluyduk. Sevgi de bu mutluluğu pijama partisi ile kutlayalım dedi. Bizde heme kabul ettik tabii. Sabah sabah kahvaltıda yine hayallere daldım. Acaba partimiz nasıl olacak? Ben bunu düşünürken Aysima'nın sesiyle irkildim.
Aysima:
-Aytül ne düşünüyosun öyle?
Atül:
-Ben mi? Hiiçç yaa akşamki partimiz nasıl olur diye düşünüyodum da.
Sevgi:
-Ayy evet yaa bence çok güzel olucak. Ama Aleyna'ya da haber verelim.
Aysima:
-Tamam hem daha eğlenceli olur.
Aytül:
-O zaman şimdi gidip haber verelim. Ama önce şu masayı toplayalım.
--------Aysima--------
Kızlarla beraber masayı topladık ve Aleyna'yı çağırmak için evden çıktık. Alt kata indiğimizde Aytül zile bastı.
-------Aleyna--------
Kapıyı açtığımda karşımda Aysima, Aytğl ve Sevgi duruyordu.
-Ne oldu kızlar?
Aysima:
-Aleyna biz akşam pijama partisi yapıcazda istersen sende gel. Çok eğlenceli olur hem hıı ne dersin?
-Tama olur hem benim içinde bir değişiklik olur.
(Akşam olmuştur ve kızlar tüm hazırlıkları yapmışlardır.)
--------Sevgi--------
KIzlarla beraber her şeyi hazırladık. Kolaları ve cipsleri koyduk. Pijamalarımızıda giydik. Sonra kapı çalmaya başladı.
-Aleyna geldi herhalde kızlar ben bakarım.
Aleyna:
-Selam Sevgi nasılsın?
-İyiyim ve Çok mutluyum. Hadi geç içeride bir film seçelim.
-Tama ama ben korku filmi istiyorum.
--------Aytül--------
Hepimiz bir film seçmeye çalıştık ve en sonunda bir tanesini seçtik. Filmin ortalarına doğru çığlıklar atmaya başladık. Birden kapı çok hızlı bir şekilde çalmaya başladı.
Aleyna:
-Ben bakarım kızlar.
Aytül:
-Bekle bende geliyim tek başına gitme.
--------Aleyna--------
Kapıyı açtığımızda Deniz, Berkay, Rüzgar ve Çınar karşımızda endişeyle bize bakıyorlardı.
Çınar:
-Ne oluyo bir şey mi oldu? Çığlıklarınızı duyunca çok korktuk.
Aleyna:
-Şeyy... Biz korku filmi izliyoduk da o yüzden korkunca çığlıklar atmaya başladık özür dileriz.
Çınar:
-Yok önemli değil. Sadece size bir şey oldu sandık.
Aytül:
-Sizde gelin hep birlikte izleyelim. Kapıda kaldınız.
--------Aysima--------
İçeriye Deniz, Berkay, Rüzgar, Çınar ve bizim kızlar girdi. Herkes koltuğa oturdu ve filmi yeniden başlattık. Birden çığlık atıp korkunca yanımda oturan Deniz'e sarılıverdim. Diğerleri de aynı ben gibi Sevgi Berkay'a, Aytül Rüzgar'a ve Aleyna ' da Çınar'a sarılıverdi. Film bitene kadar korkudan sarılıp kaldık öylece. Film bitince;
Aysima:
-Ya çok özür dilerim korkudan sana srılıverdim. Birden boş bulundum işte.
Deniz:
- Yok yaa önemli değil ne olcak sanki.
Birden Deniz'le göz göze geldik ve öylece kalakaldık. Gözleri masmavi ve çok güzeldi.
--------Deniz--------
Aysima ile göz göze geldik. Kalbim çok hızlı atıyordu. Gözleri yeşil ve mavi karışımıydı. Harika gözleri vardı. Sapsarı saçlarını da arkadan at kuyruğu bağlamış. Ona çok yakışmış.
-Gözlerin çok güzel.
-Teşekkür ederim seninkilerde çok güzel.
Bu durum çok uzun sürmedi. Rüzgar'ın sesi ile son buldu.
Rüzgar:
-Artık biz kalkalım her şey için teşekkürler. Çok güzel bir gündü.
Berkay:
-Evet bencede çok güzel bir günüdü size iyi akşamlar.
--------Sevgi--------
Bizim çocuklar gidince evi toplamaya başladık. Evde toplanınca Aleyna da evine gitti. Bizde çok yorulduğumuz için hemen yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR KIZLARI
Teen Fiction3 Kız... İstanbul'a okumak için İzmir'den gelen 3 çılgın kız... Başlarına neler neler geldi tahmin bile edemezsiniz. Eğer macera istiyorsanız bence okumaya başlayın :) :)