♛Capítulo 1♛

1.6K 124 9
                                    

A könyvem olvasásában a telefonom csörgése zavart meg, egy nagy sóhajjal csuktam össze a könyvet, amit az éjjeli szekrényemre helyeztem, utána pedig el másztam az ágyam végébe, hogy megtudjam ki zaklat ilyen későn. A kijelzőn a szomszéd hölgy neve volt felfedezhető, szemöldök ráncolva húztam el a zöld kis ikont.

- Háló? - szóltam bele a készülékbe.

- Szia, Jimin. Bocsánat, hogy ilyenkor hívlak és tudom, hogy nyolc óra van, de nem tudnál vigyázni Minhyukra? Nagyon fontos dolgom akadt és tudod, hogy ma Jonghyun milyen későn ér haza.

- Szia, persze vigyázok Rá, már át is megyek. - mondtam és amint elköszönt Sunny le tettem a telefont.

Kimásztam az ágyból, egyenesen a szekrényhez menve, levettem magamról a kétszer nagyobb fehér pólót és helyette felvettem egy fekete hosszú ujjú felsőt, a térd nadrágom helyett pedig egy sötét kék farmert vettem fel. A telefonomat magamhoz kaptam és már indultam is a konyhába, ott írtam apának egy cetlit, hogy a szomszédba vagyok, amit fel ragasztottam a hűtőre, hogy amikor haza jön egyből észre vegye. A konyha pultról elvettem a kulcsom, majd a bejárati ajtóhoz siettem, fel vettem a torna cipőm és már kint is találtam magam. A szomszéd házhoz érve nem csöngettem, már rutin szerűen nyomtam le a kilincset és vettem le a cipőmet, utamat pedig a nappali felé folytattam, abban reménykedve, hogy mindenkit ott találok.

- Sziasztok. - köszöntem mosolyogva, amint át léptem a helyiség küszöbét.

- Szia, Jiminie. - mosolygott rám Sunny, a picur pedig csak integetett nekem. Jiminie, szeretem amikor így hív, mert olyan érzés, mintha a fiának tartana. Sunny egy gyönyörű citromsárga színű ruhába öltözött, ami igazán kiemelte nap barnított bőrét és igen csak passzolt szőke hajához. Minhyuk egy fehér bodyban szaladgált ide-oda és természetesen mindent szét pakolt, erre mostanában nagyon rá kapott. Mondanom sem kell, hogy az anyukája meg utána pakolt, de feleslegesen.

- Hagyjad csak, majd el pakolok. - szóltam neki, mert még egy ideig biztos, hogy el lenne ezzel.

- Köszönöm. - hálásan Rám mosolygott. - Jut eszembe, ma JeonGuk haza érkezik Amerikából, szóval ne lepődj meg, ha valaki betoppan olyan tíz körül.

- Oh, rendben. - bólintottam egyet. JungKook haza jön? Vajon miért? Két éve láttam Őt utoljára, ráadásul elég kínos pillanatban váltunk el, legalábbis számomra biztosan. Aigoo, ha tehetném el kerülném, de ez, lehetetlen.

- Akkor Én indulok is, tizenegyre itthon vagyok, ha bármi van hívj és rohanok. - mondta miközben összeszedte a dolgait, már csukta volna be az ajtót, mikor vissza fordult, hogy mondjon valamit. - Ha JeonGuk nem érne haza akkor mindenképp hívj fel, na most már tényleg megyek, szia.

- Szia. - becsuktam az ajtót és már rohantam is Minhyukhoz. A kis fiú a tévé előtt ült és a reklámot figyelte, le ültem mögé, meg simogatva a buksiját. A reklám végeztével felállt és elkezdett ide-oda szaladgálni azt hajtogatva, hogy "bábum", fogalmam sincs, hogy mit jelenthet vagy, hogy honnan hallotta, de a lényeg, hogy lassan két hete ezt mondogatja. Nagyon aranyos, egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy ide totyog elém és rá üt a térdemre, utána pedig el szalad, de azért vissza néz, hogy el-e kezdtem kergetni. Természetesen egyből felpattanok és utána eredek, nevetve szalad előttem, a konyhába pedig az asztal alá búj abba reménykedve, hogy nem megyek utána oda is. Persze nem mászok be, hanem megvárom míg kijön, két perc múlva ki kukucskál, mivel nem lát sehol elő merészkedik.

- Meg vagy. - mondtam kuncogva és fel vettem a földről, el kezdtem a kezembe csikizni, mire hangosan nevetett. Nagyon aranyos ez a baba. Miután kellőképpen ki nevettük magunkat, elvittem pancsolni a kis lurkót. A fürdőszobába érve becsuktam az ajtót, leraktam a kis fiút a földre, hagy szaladgáljon míg meg csinálom a fürdő vizét. A nagy kádba bele raktam az Ő kis zöldeskék baba kádját, amibe nyomtam baba fűrdetőtt és langyos vizet eresztettem hozzá. Minhyuk mikor meghallotta a csap nyitodását egyből hozzám totyogott, a kád melletti kis részre fel ültettem, hogy le tudjam venni a ruhát ami rajta van, miután ezzel megvoltam le operáltam róla a pelust is és máris a kádjába tettem a habok közé. Míg Ő játszott a habokkal addig Én levettem a törölközőjét és kidobtam a pelenkáját. Mivel nincs már olyan meleg, nem akartam, hogy sokáig legyen a vízbe a baba, így gyorsan le fürdettem, adtam Rá pizsamát és tápszerrel a kis ágyba raktam. Ilyenkor már elszokott aludni, ezért le szaladtam a nappaliba rendet rakni, mindent a helyére tettem utána pedig vissza mentem a kis fiúhoz. Viszont pár perc után megszólal az ajtó csengő, amilyen gyorsan csak tudok le robogok a lépcsőn és a bejárati ajtóhoz siettek, mert a kint tartózkodó őrült jó bulinak tartja, hogy rá tenyerel a csengőre, a köcsög.

- Nem kell egyfolytában nyomni azt a kibaszott csengőt, ember. - fakadtam ki egyből, mikor ki nyitottam az ajtót.

- Tudtommal, Én lakok itt és nem Te. Amúgy, neked is szia Chim. - mondta gúnyosan az ajtó túloldalán álló személy, miközben fekete haját el túrta a szeméből.

|All You Need Is Love|√| {JiKook ff.}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora