CAP. XXVIII - O INIMĂ, DOUĂ TRUPURI

58 3 0
                                    

Comunicat de presă

„ La data de 3.06.2025 un trup neînsufleţit al unei tinere în vârstă de 25 de ani a fost găsit în faţa maternităţii centrale. Trupul a fost găsit de doctora de gardă a secţiei de primiri urgenţe.

Se pare că, deşi nu deţinea aspura sa nici un act de identitate, scanner-ul portabil de recunoscut amprente a localizat adresa fetei, recunoscând-o drept Josh Astrid Blanca, un nume conscut din paginile ziarelor.

În mâna tinerei a fost găsit un bilet de adio, care solicită şi o cerere imediată. Familia îndurereată, care a trecut prin enorm de mult suferinţe în ultimii zece ani, a permis reporterilor publicarea scrisorii. Acestea sunt rândurile însemnate de tânără pe foaia mototolită:

„ Ceasul bate o oră inexactă. Cu dor de lume poate o să spun „La revedere”. Au fost atâtea clipe minunate de care nu am ştiut să mă bucur. Sunt oameni minunaţi, care ascund în piept inimi aşa de naive şi pure... eu i-am întâlnit. M-am bucurat să ştiu că lumea nu se va pierde aşa de uşor. Am speranţa că se va ridica o generaţie de aur, iar dacă nu, cărbunele trebuie şlefuit să devină diamant. Îmi pun speranţa în oameni şi în ceea ce pot ei simţi.

Iubirea e inexactă. E pulbere de idei şi amalgam de vise. E totul sau nimic, dar e pură şi sinceră şi plină de candoare. Iubirea e mult mai presus de ceea ce eu voi scrie în cele câteva rânduri compuse cu mâna tremurândă. Caracterul jovial cu care te îndeamnă la petrecere este mai degrabă o invitaţie inutilă.

M-am gândit că iubirea este singurul lucru atins de toate religiile şi toate filozofiile. Nu am de ce să mă tem că voi fi criticată. Oricum nu ştiu să scriu despre altceva. Doar de dragoste am depins. Poate să fie şi rea. Eu am murit, iacătă a treia oară. Să ştiţi că totuşi merită fiecare puls pe care-l simţi şi fiecare bătaie care-ţi taie răsuflarea. Trebuie să moară omul din ceva nu? Iar din dragoste, pare un mod grozav să mori.

Dragi oameni, aveţi multe de aflat. Traiul vostru superficial nu o să vă aducă nicicând nemurirea. Mai speraţi doar la o contopire cu natura şi să înviaţi o dată cu venirea primăverii, altfel or să vă înghită rând pe rând firele electice. La ce bun?

Am acolo undeva o prietenă. Ea a ştiut să depăşească totul şi a oferit în schimb iubire de fiică, de soră, de camarad, de amic. Are un suflet pur care se stige prematur. Relitatea imediată vine peste era glaciară a comunicaţiilor prin satelit.

Vreau să îi dăruiesc inima mea. Are nevoie de ea, iar ea are nevoie să bată în continuare. Adresa ei este următoarea: Strada X, numărul X. Mergeţi să-i oferiţi o şansă la viaţă prelungită. Este probabil ulima mea dorinţă!

Cât despre voi. Nu m-am sinucis şi nici atât altă persoană nu a fost pricina morţii mele. Câteodată simţi că e timpul şi atât. Mie mi-a permis mai mult chiar decăt aveam nevoie. Dorinţele uneori pot fi greşite, dar atunci când nu te aştepţi se împlinesc.

Nu vă spun ce să vă doriţi, dar stele strălucesc cu un motiv. Inconştienţa nu trebuie lăsată să acţioneze decât în cazuri extreme. Conectaţi-vă mintea şi trupul ca un ştecher băgat în priză. Acţionaţi aşa cum v-aţi dori, nu cum sunteţi obligaţi a o face.

Îmi pare bine Lume că te-am cunoscut. Dincolo de aparenţe e bună o privire din ansamblu, îţi poţi da seama de ce lucrurile nu merg când priveşti la microscop.”

 

Continuarea nu a mai fost permisă publicării, dar conţinutul parţial  a stărnit deja diverse controverse.

Donaţia a fost anunţată. Fata care locuia la adresa amintită în bilet, pe nume Alma Peray, tocmai suferise un transplant cu o inimă artificială. Transplantul de cord a fost un miracol neaşteptat pentru fata care nu mai avea decât douăsprezece ore de viaţă.

Să fie oare acestă tânără suferindă din naştere de probleme mentale pe care doctorii sunt convinşi că le acuză? Să sperăm poate la o altă înviere din morţi? ( sarcasm ieftin), dar în orice caz ancheta se opreşte în urma mărturisirii directe făcute în scrisoare. Trupul a fost dat spre examinare. Aşteptăm rezultatele finale.

Tânăra ex-miliardară va fi înmormântată alături de membrii familiei ei, decedaţi anterior.”

 

                                                                                    Reportaj de: A. Ester

                                                                                         Data: 03.06.2025.

DECONGELAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum