Už cítím to moře! A to teprve táta nakládá do auta kufry. Půlka prázdnin pryč a my jedeme na dovolenou do Itálie až teprve teď. Jsem docela i rád. Tenhle měsíc totiž skoro všichni moji přátelé jedou na tábor, takže se alespoň nebudu doma nudit a místo toho budu chilovat na lehátku u moře. OH jak já už se těším! Naposledy jsem byl u moře, když mi bylo jedenáct. To je už šest let! Vlastně, co si stěžuji. Někteří lidé moře viděli pouze v televizi a nebo v nějaké učebnici zeměpisu.
"Že by si pomohl s těmi věcmi?!" zavrčel na mě táta. Probudil mě tím z mých myšlenek a naprosto rozhodil. Rozhlídl jsem se rychle kolem sebe a pak koukl šokovaně na tátu. "J-J-Jo jasně!" Pomohl jsem tátovi naložit zbylé tašky do kufru od auta a nastoupil jsem natěšeně do auta. Seděl jsem hned za řidičem. Vepředu vedle místa řidiče seděla máma.
Dnes se s ní nedá bavit. Má ze všeho nervy a na všechny řve. Skrz zrcátko si všimla, že se na ní dívám. "Tak co, Dexi? Jsi spokojený se svým novým účesem?" zeptala se přísně. No jo. Je naštvaná, že jsem si nechal udělat fialový vlasy. Už odmalička jsem toužil mít fialové vlasy, ale mámě se fialový vlasy nelíbí, protože mi stále říkala "Budeš vypadat jako idiot a všichni se ti budou smát!"
Ale poprvé jsem se vzepřel své matce, vydělal si peníze tím, že jsem uklízel v Mcdonaldu a šel ke kadeřnici. Takže nyní mám krásné fialové vlasy! Máma je ještě teď na mě naštvaná a to ten účes nosím už dva dny. Ty dny se mnou moc nemluvila. Trošku se jí bojím.
"Jojo. Je super!" Matka zakroužila očima a věnovala pozornost koukání z okénka. Táta konečně nasedl do auta. "Tak vyrážíme?!" zeptal se natěšeně. Táta se těší asi ze všech nejvíce, protože si uleví od práce. Dělá makléře. Vypadá to na docela unavující práci, protože můj táta je stále vyčerpaný z práce. Nastartoval auto. Už jen se dívám, jak náš dům pomalu mizí v dálce.
Jeli jsme několik hodin. Jedeme totiž z Česka. V Rakousku jsme museli přenocovat v nějakém Motelu. Majitelka byla taková už starší paní, která si prostě tímto přivydělává. Takže nechává lidi přespat ve svém domě.
Paní nás zavedla po schodech nahoru do prvního patra jejího domu. Ubytovala nás do jednoho pokoje, který má svoji koupelnu a záchod. Máma byla naštvaná, že se budeme muset mačkat všichni tři v jedné posteli, která je mimochodem velká manželská. Táta už neměl náladu poslouchat máminy kecy a tak na ní zavrčel "Tak já budu ležet na zemi!" Ani se mu nedivím. Máma celou dobu naštvaně mlčela, dívala se z okénka a když už promluvila, tak to bylo, že jí něco vadí.
Otočil se s úsměvem na starou paní a anglicky jí děkoval za ubytování. Paní se zhluboka zasmála a anglicky mu řekla "Tady máte klíč od pokoje." a dala mu klíč. Potom odešla dolů. Táta vlezl do pokoje a zavřel dveře. Klíče dal do zámku. "Takže tu máme zařízenou i snídani." oznámil nám s úsměvem na tváři. Máma naštvaně seděla v tureckém sedu na posteli a jen ze sebe vydala otrávený pazvuk. "Je tu WiFi?" zeptal jsem se. Jinak zrovna sedím na jediné židli, která v tomto pokoji je. Je dřevěná a poměrně stará. Táta se na mě podíval. Podrbal se na hlavě a odpověděl "To nevím. Na to jsem se nezeptal. Můžeš zkusit se zeptat té paní jestli tu náhodou nemá WiFi a rovnou se můžeš zeptat, jestli má facebook." řekl táta ironicky. Tím mi chtěl naznačit, že tahle paní nejspíš ani neví, co to WiFi je. No hold to budu muset přežít. :C
Nakonec jsem nenechal svého tátu spát na zemi, takže jsem si na zem lehl já. Táta mi šel do auta pro spacák, takže zas tak hrozné to není.
Zkouším usnout......nejde to! Táta s mámou do hodiny usnuli a já jediný nedokážu usnout! Chjoo! Se zavřenýma očima se pokouším myslet na něco pěkného. Třeba na moji holku Carol. No jooo, Carol. Ještě jsem se jí nepochlubil se svým novým účesem. Chci ji překvapit, takže jsem jí to neoznámil přes internet. Ta bude koukat! Hehe! Je jediná holka, které nevadí moje dětinská povaha, protože se na sedmnáct nechovám. Ale co. Nestydím se za to! Každý je, jaký je!
ČTEŠ
Moc Démona
Mystery / ThrillerSmrtí to tentokrát nekončí.....smrtí to začíná! Vydejte se na krvavou odplatu mladíka Dextera, který jako jeden z mála dostal příležitost pomstít svojí smrt!