Sweet princess
Rampelník otevře oči, je celý rozlámaný. Proč jsem tady vůbec spal?! Jakmile si však všimne Reginy, která spí přímo před ním, tak svou odpověď dostane. Byla tak sladká, tak roztomilá, když spala.
Všechny ty ostatní princezny, které kdy znal, byly tak rozmazlené a dychtily po moci. Regina však taková nebyla, věděl to. Zná ji víc, než si myslí.
Je však opravdu princezna? Pokud ano, tak ne na dlouho, věděl že za pár týdnů se má vdávat.
Nemohl si pomoct, musel se ji dotknout. Opatrně ji pohladí po vlasech, s citem. Tak aby se neprobrala.
Regina se pohne, ale po chvíli zjistí, že pořád ještě spí. Usměje se a rozhodne se ji překvapit snídaní.
Odchází potichu, nechá ji čas, může se probudit za jak dlouho bude chtít.
___________________________________
Když se však přemístí pod schody, čeká ho nemilé překvapení.
"Coro?!" V tu chvíli neví, jestli má být zděšený nebo překvapený. "Co tu chceš!"
"Svou dceru," řekne bez jakéhokoliv výrazu.
"Jak víš, že je tady?"
Ani jeden z nich v tuto chvíli nevypadá moc přátelsky. "Kde je Regina?!"
"Nikam nepůjde!"
Cora nadzvedne obočí. "Je to moje dcera...."
"...Je zraněná, s těží se může pohnout, natož aby s tebou odešla."
"Kdo říkal, že půjdeme."
"I teleportace je na ni moc složitá, zatím není dost silná."
"Chci ji vidět."
"Ne!"
Cora je však neústupná, "zakazuješ mi, abych viděla svou dceru?"
"Ne, zakazuju ti, aby jsi chodila po mém zámku, až bude zdravá, pošlu ji domů a navíc si myslím, že ty jsi teď ten poslední člověk, kterého chce vidět."
Cora se usměje. "Jak myslíš, vyřiď Regině, že na ni čekám doma, už se na ni těším."
Rampelník se zamračí, neví co přesně Cora chystá, ale ať to je cokoliv, tak to není nic dobrého - rozhodně ne pro Reginu. V tu chvíli pocítí lítost a strach, takové pocity, které už hodně dlouho necítil.
Regina byla proti Coře úplně bezbranná, takhle to přece nemohl nechat.
ČTEŠ
Good student & Bad teacher
FanfictionRegina se začne od Rampelníka učit temnou magii a později i nejen to....... Jiný příběh Reginy a Rampelníka. Nejlepší umístění: #134 v kategorii fanfikce By: Anonym 10000