Felvettem azt a bizonyos ,,nem értem a helyzetet'' arckifejezést, majd Doki felé fordultam.
-A mit?-tettem hozzá a kérdést is.
-Mivel a kolibri szíve percenként 1200-at ver és egy másodperc alatt 80-at csap a szárnyával. A madár is gyors, meg te is- Adta a rövid, ámde lényegre törő választ Doki.
-Nana Marks! Hát engem be sem mutatsz?- Vágott közbe a srác a monitor mögül.
-Jaj bocsásd meg feledékenységem! Srácok, ő itt Andy ,,Alaplap'' Philips a labor főmérnöke és mindenese - mondta majd intett neki, hogy jöjjön ide.
-Az alaplap becenevet csak Beverly használja. Üdv Scott! Sokat meséltek rólad! És biztosan te vagy Sophia- mondta majd kézfogás helyett vállba bokszolt, fura szokás meg kell hagyni.
-Ezt meg honnan?....-csodálkozott Sophia.
-Ja, csak a biztonsági kamerán keresztül hallottam.-Válaszolta teljes nyugalommal.
Mindannyian nevettünk Andy furcsa válaszán, majd munkához láttunk.
Az első vizsgálat a szervezeten belüli változásokról szólt.
Vért vettek tőlem, megmérték a vérnyomásom futás előtt és után, és a szívverésemet is megvizsgálták.
-Szóóval? Mit tudtunk meg?-kérdeztem, miután már meguntam a várakozást.
-Nos, kezdem sorolni: A szívverésed percenként 980, futás után 1500, a vérnyomásod az egekben van, sajnos nem tudunk pontos eredményt mondani, mert a mérő kiakadt. A sejtjeid felgyorsultak, ezáltal gyorsabban gyógyulsz és az anyagcseréd is felgyorsult. Ezek voltak a belső változások. Most nézzük a külsőket.
Doki kizavart engem az udvarra,de csak miután telepakolt mindenféle tappancssal. Egy hatalmas futópályához mentünk, amit nem igazán értettem,hogy miért van itt, de inkább hagytam annyiban.
-Most a sebességedet fogjuk megmérni- Mondta Alaplap, miközben összehangolta a tappancsokat a sebességmérővel.
-Jól van, hát akkor nosza- mondtam, majd futásnak eredtem.
csak futottam és futottam körbe-körbe és egyre gyorsabban. Mikor végeztem visszarohantam a többiekhez,hogy megtudjam az eredményeket.
-Nos, Doki? Jó időt futottam?- kérdeztem vigyorogva, mert láttam az arcán a döbbenetet.
- Induláskor 200 km/h volt a sebességed, majd a futás intenzitásával együtt rohamosan nőtt. A végső sebességed 824 km/h volt.-Olvasta fel a kijelzőről.
-Hát ez fantasztikus!-Ujjongtam, mert magam sem számítottam ekkora sebességre.
-Teljesen le vagyok döbbenve!- Mondta egyszerre Beverly, Sophia és Alaplap.
Felnéztem az égre, majd ránéztem az órámra.
-Hát, köszi szépen mindenkinek mindent,de nekünk most rohannunk kell haza-mondtam majd karon ragadtam Sophiát és elfutottam. Őt letettem a házánál és utána én is hazafele indultam.Mikor hazaértem, felsétáltam a szobámba és szó szerint ledőltem az ágyamba, mert nagyon kifáradtam.
-Remélem, hogy mostantól nem kell mindennap vizsgálatokra járni a Moon Labs-be-nyöszörögtem, majd abban a pillanatban elaludtam.
Álmodtam..... az álmomban egy hatalmas vihar közepén voltam, ahol csak villámlott és a villám belecsapott egy emberbe. Nem láttam az arcát, mert felébredtem az álom közben.
-Fura.......-vontam vállat és folytattam az alvást
STAI LEGGENDO
Felgyorsulva
AvventuraEgy átlagos srác, egy átlagos élet. Ám egy nap ez megváltozik, egy baleset amely örökre megváltoztatja a fiatal fiú életét.....