1.

18 3 0
                                    

Jest taki ktoś w twoim życiu że zawsze trzyma cię za dłoń, prowadzi cię byś nie zbłądził z dobrej drogi. Ktoś, kogo masz w sercu i chroni cię przed złem. Nie pozwala byś cierpiał i codziennie uśmiecha się do ciebie. Ktoś, kogo tak mocno pragniesz mieć w swoim sercu i pozwala ci oddychać powietrzem który on ci daję. Daję tobie nadzieję na lepszy nowy dzień i wiarę w to że nigdy nie opuści ciebie. Daję tobie uśmiech byś go nim obdarzał , pragnienie zmiany na lepsze i wiarę w siebie. On nigdy cię nie opuści bo kocha cię najmocniej na świecie i pozwala tobie na to czego ty pragniesz. Otwiera swoje miłosierdzie na ciebie i nigdy nie pozwoli byś od niego się oddalił, bo swoją miłością do ciebie będzie cię podtrzymywał byś nigdy nie upadł na ziemię lecz podnosił się i szedł dalej drogą którą ci powierzył . Mocno cię kocha i jest przy tobie nawet gdy go nie widzisz. Uśmiechnij się do niego i otwórz swoje serce na jego łaskę by mógł z tobą być wszędzie gdzie pójdziesz, nawet jeśli zabłądzisz on zawsze cię znajdzie bo cię kocha i chcę być blisko ciebie. Zawsze nawet w tych złych momentach otwórz swoje spragnione serce na jego łaskę by mógł cię pocieszyć . Pokochaj go jak on ciebie pokochał i nigdy go nie opuszczaj tak jak on nie opuszcza ciebie. On zawsze jest blisko ciebie i przytula do swoich ramion byś miał odwagę pokochać go sercem i stawiać czoła najtrudniejszym zadanią w swoim życiu. On teraz stoi koło ciebie i pragnie cię przytulić, pozwól mu na to byś czuła że cię kocha najmocniej na świecie. Byś uwielbiała go zawsze gdzie jesteś i uśmiechała w każdy dzień. Abyś powierzyła mu swoje troski i rozmawiała kiedy masz potrzebę by cię ktoś wysłuchał. Zawsze trwaj przy nim a on będzie trwał przy tobie na zawsze. Pamiętaj że on jest przy tobie i widzi twoje smutki które w sobie nosisz , powierz mu je i nie bój się niczego co złe, on nie pozwoli cię skrzywdzić nikomu bo cię kocha bardziej niż ty sam jego. Szanuję twoje wybory lecz i tak o ciebie będzie walczył , bo jesteś jego dzieckiem. Dzieckiem Bożym umocnionym w Duchu Świętym. Jesteś dla niego ważna więc pamiętaj że jest przy tobie i cię kocha ,gdzie kolwiek jesteś on jest z tobą.

Otworzyłam moje serceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz