Part 24

411 18 10
                                    

„Myslím, že si odskočím na záchod“ poznamenala a mrkla na Harryho. Co to mělo sakra znamenat? To si jako dají sraz na záchodcích? Úžasný! Harry jen přikývl a Týna odešla. „Proč si mi nezvedala telefon a neodepsala na esemesky?“ obořil se na mě Harry. „Víš, Zayn všechny esemesky smazal“ podotkla sem šeptem. Místo do očí jsem se mu koukala na ruce, které se zaťaly v pěst. „Co?“ vypadal vážně naštvaně. „Udělal to pro mě. Kvůli tobě jsem skoro celý den brečela a ty esemesky to ještě zhoršovaly, i telefon jsem si vypnula a Loíí se o mě bál“ řekla jsem už se slzami v očích. Ucítila jsem jeho ruku na mé bradě, nadzvedl ji tak abych se mu koukala do očí.

Pohled Harryho

Pomohl jsem jí, aby se mi koukala do očí. Měla je plné slz, ale ještě ani jednu nepustila. „Ale i tak neměl právo je vymazat, když sis je ani nepřečetla“ Snažil jsem se to říkat v klidu, ale nešlo to. Vztek se mě zmocňoval čím dál víc, co mluvila o něm. „Víš, on mi je četl a…“ Co on si je dokonce četl, tak to už přehnal. „Ty si mu dovolila číst esemesky ode mě?“ Přikývla. Prudce jsem se nadechl a vydechl. To snad nemyslí vážně. „Car, já se ti chci strašně omluvit. Nemyslel jsem to tak…“ chtěl jsem pokračovat ve svém monologu, ale přerušila. „Říkala jsem ti, že mi máš říkat Caroline.“ Když to dořekla, oči pevně sevřela k sobě. Slzy, které se tak tak držely, to už nevydržely a začaly se jí kutálet po tváři. Když jsem se k ní nahnul, abych jí je utřel, ucítil jsem na svém rameni něčí ruku. Rychle jsem se otočil a uviděl Zayna. Sevřel jsem zase pěsti a chtěl jsem se do něj okamžitě pustit, za to že se s ní včera vyspal, ale já se nakonec vyspal s Týnou. Zayn si mě ani nevšímal a své oči mířili jenom na Car. „Půjdeme? Louis je už nechystaný“ promluvil na ní. Usmála se a zvedla se. Zvedl jsem se taky a ustoupil jí z cesty. Když kolem mě procházela, ještě jednou jsem jí pošeptal: „Promluvíme si o tom večer?“ Jemně přikývla. Jen slabé přikývnutí a mě se zlepšila nálada. Snad mi dá ještě šanci. Sledoval jsem jí do té doby, než opustili restauraci. „Tak co, vyřešili jste to?“ vytrhla mě z přemýšlení Týna. Zakroutil jsem hlavou, ale usmál jsem se na ní. „Snad to vyřešíme večer. Děkuji, že si nás tu nechala samotné, jsi vážně kámoška“

Pohled Týny

„To byla maličkost. Taky jsem ráda, že jsme zůstali kamarádi“ usmála jsem se na něj. Vzala jsem si vidličku a nabrala kousek salátu. „Takže půjdeš se mnou večer na tu párty?“ zeptal se. „Už ses ptal a já ti řekla, že půjdu. Ale kdo z nás bude řídit?“ nadzdvihla jsem obočí. „To podle toho, kam půjdem“ zasmál se. Blom. Blom. Harry vytáhl telefon a přečetl si esemesky. „Píše ti Car?“ usmála jsem se na něj. „Ne Zayn“ podotkl. Nemusela jsem se ani ptát jsem se nemusela a hned mi řekl, co mu píše. „Akce se koná uChristýny, tu si měla celkem ráda. A ještě píše, že to mám za něj zatáhnout, že mi to pak vrátí“ zasmál se. „Takže, kdo bude řídit?“ „Nikdo,“ zasmál se, „přespíme tam.“ Super, když se opije, je víc přítulnější a dá se zmanipulovat. A když mu to ještě nevyjde, tak bude zklamaný a já budu mít tak větší šanci. Budu jeho velká kamarádka, která mu naskytne pomoc a rozptýlení. Včera to tak udělal. Sice mě to prvně ranilo, ale dá se to využít. „Řekneš Caroline, že jsme spolu včera spali?“ Musela jsem se na to zeptat, ať vím jak se mám chovat. Jestli se můžu nějak nechtěně přeřeknout a tím ji ublížit, anebo to Harry celé zkazí a řekne jí to sám. „Pokud mi ona řekne, že spala se Zaynem tak já ji řeknu, že jsem spal s tebou“ konstatoval po chvíli ticha. „Nepřizná ti to“ odpověděla jsem mu, i když to vlastně nebyla otázka.

Pohled Caroline

Seděla jsem se Zaynem v autě a poslouchali jsme rádio. Zayn si do písniček pobrukoval. „A zpívat náhodou nebudeš?“ zasmála jsem se. „Až mě opiješ tak ti zazpívám“ mrkl na mě. „Ale jak tě mám opít, když pořád řídíš?“ „Byla si na jediné párty a z toho sis vzala to, že jsem jen rozvoz domů?“ zesmutněl. „To asi máš pravdu, ale i tak kdo tvé kamarády dneska rozveze?“ zeptala jsem se. „Naší kamarádi. Teď už jsou aji tvoji. A dneska se jde ke Christýn, takže tam většina přespí a o zbytek se nezajímám.“ „Nejsou to mojí kamarádi. Mezi mé kamarády patříš ty, Louis. A to je vše.“ Sklopila jsem hlavu, koukala se na své boty. „Oni tě ale za svou kamarádku berou. Ale uvidíš, až si se Sárou a Christýnou někam vyjdeš, nebudeš mít jen nás“ usmál se. „Ale mě nevadí, že mi jediní kamarádi jsou ti nejvíc sexy kluci na světě“ vyletělo ze mě. Co jsem to sakra řekla. Právě jsme mu do očí přiznala, že je sexy. Cítím, jak jsem rudá, až na zadku. Zayn se jen usmíval. „Ehm.. to jsem vážně říct nechtěla“ vysoukala jsem ze sebe a cítila se ještě trapněji než před chvíli. Zayn zastavil. Co chce dělat? Naklonil se na mě a dal mi pusu do vlasů. Usmála jsem se. „Potěší slyšet, od nejstydlivější holky, kterou znám, že jsem vážně sexy“ Usmál se a vlepil mi ještě jednu pusu do vlasů. „Dík, teď jsem červenější než rajče“ bouchla jsem ho do ramene. „Ale strašně roztomilá a navíc, čím dál víc odvážnější“ pousmál se. „A od koho jsem to asi chytla?“ nadzdvihla jsem obočí. Chtěl něco povědět na svou obranu, ale zazvonil mu mobil.

Happily and Unhappily  ♥  /POZASTAVENÁ!!/Kde žijí příběhy. Začni objevovat